انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => آموزش ها عمومي => نويسنده: PARSOA NET در 12 دي 1391,ساعت 09:52:46



عنوان: عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: PARSOA NET در 12 دي 1391,ساعت 09:52:46
با سلام
من مواردی که در مورد محاسبه هزینه پرینت گفتین ،انجام دادم اما با گرفتن چاپ هزینه به حساب کاربر اضافه نمی شه.باید چیکار کنم ؟


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 12 دي 1391,ساعت 22:52:49
در قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه استفاده از سرویس قدیمی رو فعال کنید. سپس از برنامه سرور خارج بشید و دوباره اجراش کنید. اگه مشکل حل شد در حال حاضر راه حلی نیست براش!


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: PARSOA NET در 13 دي 1391,ساعت 09:52:58
ممنون حل شد


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 04 بهمن 1391,ساعت 09:12:06
ما هم مشکل "محاسبه تعداد پرینت" رو داریم.

با این تفاوت که قبلا در نسخه 2.0.0.5 بدون مشکل بود ولی به محض آپدیت به نسخه 2.0.0.8 دیگه کار نمی کنه.(http://forum.parvazeh.com/richedit/smileys/YahooIM/rolleyes.gif) 


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 05 بهمن 1391,ساعت 07:41:02
فعال و غیرفعال کردن سرویس قدیمی رو تست بفرمائید (هر بار از برنامه سرور خارج شده و دوباره وارد شوید و تست بفرمائید.)


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 08 بهمن 1391,ساعت 08:45:29
 
فعال و غیرفعال کردن سرویس قدیمی رو تست بفرمائید (هر بار از برنامه سرور خارج شده و دوباره وارد شوید و تست بفرمائید.)

این کار رو کردم نشد.
فقط وقتی گزینه "مانیتور همه سیستم ها"  رو میزنم، هر پرینت که از سمت کلاینت ارسال میشه، پنجره میاد که شماره استیشن رو بزن و با این کار محاسبه می کنه ولی نمیشه که همیشه شماره استیشن رو بزنیم!
و زمانی هم که تیک "مانیتور همه سیستم ها" را بر میدارم، اصلا پرینت رو محاسبه نمیکنه.

لازم به ذکر است که3ان مشکل دقیقا بعد از آپدیت به نسخه جدید پیش اومد و قبلا مشکلی نداشتیم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 08 بهمن 1391,ساعت 23:25:33
 
فعال و غیرفعال کردن سرویس قدیمی رو تست بفرمائید (هر بار از برنامه سرور خارج شده و دوباره وارد شوید و تست بفرمائید.)

این کار رو کردم نشد.
فقط وقتی گزینه "مانیتور همه سیستم ها"  رو میزنم، هر پرینت که از سمت کلاینت ارسال میشه، پنجره میاد که شماره استیشن رو بزن و با این کار محاسبه می کنه ولی نمیشه که همیشه شماره استیشن رو بزنیم!
و زمانی هم که تیک "مانیتور همه سیستم ها" را بر میدارم، اصلا پرینت رو محاسبه نمیکنه.

لازم به ذکر است که3ان مشکل دقیقا بعد از آپدیت به نسخه جدید پیش اومد و قبلا مشکلی نداشتیم.

ایجاد مشکل برای شما مقارن شده با آپدیت کردن نرم افزار این قسمت از نرم افزار تغییری نداشته در آپدیت.
شما از پنجره ای که شماره استیشن رو ازتون می خواد عکس بگیرید و اینجا بذارید تا ببینم اطلاعاتش رو.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 09 بهمن 1391,ساعت 08:32:45
 [/quote]
ایجاد مشکل برای شما مقارن شده با آپدیت کردن نرم افزار این قسمت از نرم افزار تغییری نداشته در آپدیت.
شما از پنجره ای که شماره استیشن رو ازتون می خواد عکس بگیرید و اینجا بذارید تا ببینم اطلاعاتش رو.
[/quote]

عکس خدمت شما.

http://axgig.com/images/58970574309803486031.jpg

http://axgig.com/images/71676789813565749025.jpg


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 09 بهمن 1391,ساعت 08:37:14
از پنجره ای که شماره استیشن رو ازتون می خواد عرض کردم. (موقعی که پرینت میاد)


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 09 بهمن 1391,ساعت 08:50:00
ویرایش کردم پست قبلی رو.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 09 بهمن 1391,ساعت 08:57:42
چک بفرمائید وقتی پرینت از یک استیشن میاد عبارت داخل [] ثابته یا تغییر میکنه.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 09 بهمن 1391,ساعت 09:10:03
منظورتون روی یک استیشن هست؟
خیر- تغییر نمیکنه. همون هست.

جالب اینجاست که وقتی شماره یک استیشن رو میدم، دفعات بعد که پرینت میزنه، (فقط یک دفعه میزنم) این پنجره نمیاد ولی وقتی برنامه رو کلا Exit کنم و دوباره بیام تو برنامه توربو نت، باز هم واسه دفعه اول ازم شماره استیشن میخوام.(یعنی فقط یک بار تا وقتی برنامه رو نبستم)
البته این به شرطی هست که تیک " مانیتور همه سیستم ها" فعال باشه.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 09 بهمن 1391,ساعت 10:23:12
 
منظورتون روی یک استیشن هست؟
خیر- تغییر نمیکنه. همون هست.

جالب اینجاست که وقتی شماره یک استیشن رو میدم، دفعات بعد که پرینت میزنه، (فقط یک دفعه میزنم) این پنجره نمیاد ولی وقتی برنامه رو کلا Exit کنم و دوباره بیام تو برنامه توربو نت، باز هم واسه دفعه اول ازم شماره استیشن میخوام.(یعنی فقط یک بار تا وقتی برنامه رو نبستم)
البته این به شرطی هست که تیک " مانیتور همه سیستم ها" فعال باشه.
اکی این مشکل رو حل میکنم که انشاالله فقط یکبار (برای همیشه) شماره استیشن رو بزنید.
 


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: abhar.click در 09 بهمن 1391,ساعت 10:42:17
سلام مهندس خسته نباشید
این مشکل یعنی درخواست شماره استیشن برای من هم پیش میاد با این تفاوت که وقتی یه شماره وارد می کنم از هر استیشنی که پرینت ارسال بشه روی همون که شماره وارد کردم محاسبه میشه مثلا شماره 1 رو که وارد می کنم تمام پرینتهایی که از سیستمهای دیگه هم ارسال میشه رو سبد خرید 1 محاسبه می کنه. یهو می بینی که سیستم 1 مثلا 10 تا پرینت زده در حالی که سیستمهای دیگه پرینت ارسال کردند
به نظرتون مشکل از کجاست؟
ممنون


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 09 بهمن 1391,ساعت 13:08:43
 
سلام مهندس خسته نباشید
این مشکل یعنی درخواست شماره استیشن برای من هم پیش میاد با این تفاوت که وقتی یه شماره وارد می کنم از هر استیشنی که پرینت ارسال بشه روی همون که شماره وارد کردم محاسبه میشه مثلا شماره 1 رو که وارد می کنم تمام پرینتهایی که از سیستمهای دیگه هم ارسال میشه رو سبد خرید 1 محاسبه می کنه. یهو می بینی که سیستم 1 مثلا 10 تا پرینت زده در حالی که سیستمهای دیگه پرینت ارسال کردند
به نظرتون مشکل از کجاست؟
ممنون
اگه مشکل با دانش بنده قابل حل بود که زودتر از این ها حلش میکردم...


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 10 بهمن 1391,ساعت 02:50:47
بررسی کردم به نظر مشکل به خاطر Permission های فولدر نصب نرم افزاره. نرم افزار رو از ابتدا در یک درایو دیگه نصب کنید و ببینید مشکلتون حل میشه یا خیر.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: abhar.click در 12 بهمن 1391,ساعت 03:18:41
سلام مجدد
مهندس این نصب در فولدر دیگه رو هو روی کلاینتها اعمال کنیم یا فقط روی سرور کافیه؟ منظورن مسیر نصب برنامه رو فقط رو سرور عوض کنیم یا همه کلاینتها؟
ممنون


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 12 بهمن 1391,ساعت 08:43:35
سلام.فقط در سرور


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: abhar.click در 13 بهمن 1391,ساعت 08:48:13
مهندس جان تست کردم نرم افزار رو روی یه درایور دیگه نصب کردم نشد بازم همون خطا رو میده یعنی شماره استیشن می خواد و هر شماره ای که می زنی تمام پرینتهای ارسالی رو روی اون سیستم اعمال میکنه


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 14 بهمن 1391,ساعت 03:58:03
و بعد بعد از ریستارت شدن برنامه بازم شماره استیشن رو می خواد؟
می تونید از یه استیشن خاص دو بار پرینت بفرستید و (در بینش از نرم افزار خارج بشید) که ازتون دوباره شماره استیشن بخواد و از پنجره درخواست شماره استیشن عکس بگیرید و اینجا بگذارید؟


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 14 بهمن 1391,ساعت 07:45:30
ادمین جان
راهی برای حل مشکل ما با پرینتر پیدا نکردید؟
بدجوری عادت کرده بودیم بهش.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 14 بهمن 1391,ساعت 10:47:32
 
ادمین جان
راهی برای حل مشکل ما با پرینتر پیدا نکردید؟
بدجوری عادت کرده بودیم بهش.
اتفاقا عرض کردم اما اگه نخونید من باز هم بنویسم فایده ای نداره!!!
 


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 14 بهمن 1391,ساعت 14:34:02
 
بررسی کردم به نظر مشکل به خاطر Permission های فولدر نصب نرم افزاره. نرم افزار رو از ابتدا در یک درایو دیگه نصب کنید و ببینید مشکلتون حل میشه یا خیر.

منظورتون این هست؟


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 14 بهمن 1391,ساعت 23:44:19
بله.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 15 بهمن 1391,ساعت 06:44:02
 
بله.

مسلما مشکل برطرف نشده که دوباره پیغام دادیم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 15 بهمن 1391,ساعت 09:04:34
در ضمن یه سوال:
چطور میشه نرم افزار را بطور کامل uninstall کرد؟


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 16 بهمن 1391,ساعت 15:17:29
پاسخ سوم (پست چهارم) این تاپیک رو بخونید :
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=1226.new#new

برای حل مشکل پرینت بفرمائید که کدوم یکی از مراحل زیر رو تست فرمودید؟
آیا گزینه سرویس قدیمی رو فعال کردید و از برنامه خارج شدید و دوباره وارد بشید؟
تنظیماتتون زمانی که محاسبه پرینت داشتید به چه ترتیب بود؟
آیا موقع ارسال پرینت از کلاینت ها پیامی در سرور مشاهده می کنید یا خیر؟
در صورتی که پیامی مشاهده می کنید بفرمائید.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 17 بهمن 1391,ساعت 08:17:41
 
پاسخ سوم (پست چهارم) این تاپیک رو بخونید :
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=1226.new#new

برای حل مشکل پرینت بفرمائید که کدوم یکی از مراحل زیر رو تست فرمودید؟
1- آیا گزینه سرویس قدیمی رو فعال کردید و از برنامه خارج شدید و دوباره وارد بشید؟
2- تنظیماتتون زمانی که محاسبه پرینت داشتید به چه ترتیب بود؟
3- آیا موقع ارسال پرینت از کلاینت ها پیامی در سرور مشاهده می کنید یا خیر؟
در صورتی که پیامی مشاهده می کنید بفرمائید.

1- بله. مشکل برطرف نشد.
2- تا وقتی گزینه "مانیتور همه سیستم ها" تیک زده باشد، پرینت همه سیستم ها میاد ولی هر دفعه باید شماره استیشن را وارد کنیم.
3-  در بالا عرض کردم فقط وقتی تیک " مانیتور همه سیستم ها" زده باشه، کار میکنه. در غیر این صورت، هیچ پیغام یا تغییری نداریم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 17 بهمن 1391,ساعت 12:39:17
فایل msclloader.exe رو از مسیر نصب نرم افزار در سرور با برنامه notepad.exe باز کنید و ابتدای اون یک Enter بزنید و فایل رو ذخیره کنید ببینید ویندوز به شما اجازه ذخیره کردن فایل رو میده یا خیر.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 18 بهمن 1391,ساعت 01:35:47
 
فایل msclloader.exe رو از مسیر نصب نرم افزار در سرور با برنامه notepad.exe باز کنید و ابتدای اون یک Enter بزنید و فایل رو ذخیره کنید ببینید ویندوز به شما اجازه ذخیره کردن فایل رو میده یا خیر.

اجازه ذخیره کردن داد.
تغییری حاصل نشد.

فایل رو بصورت TXT براتون قرار میدم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 18 بهمن 1391,ساعت 07:22:49
مرسی فکر کنم متوجه شدم مشکل از کجاست. انشاالله در اسرع وقت مشکل رو حل میکنم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 18 بهمن 1391,ساعت 09:14:15
 
مرسی فکر کنم متوجه شدم مشکل از کجاست. انشاالله در اسرع وقت مشکل رو حل میکنم.

مرسی.
منتظر اصلاح تون هستیم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 28 بهمن 1391,ساعت 08:05:05
ادمین جان
مشکل هنوز برطرف نشد؟


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 28 بهمن 1391,ساعت 22:44:34
سلام مرسی بابت یادآوری ولی خیر.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 03 اسفند 1391,ساعت 08:48:55
یادآوری مجدد ادمین جااان


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 03 اسفند 1391,ساعت 22:50:28
اگه مقدور هست فایل DB.mdb رو هم برام از مسیر نصب نرم افزار اینجا قرار بدید.
در ضمن فکر میکنم مشکل حل شده باشه شما فایل آپدیت رو دانلود و در سرورتوننصب کنید (نیازی نیست در کلاینت ها نصب بشه)
http://www.parvazeh.com/update.exe


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 05 اسفند 1391,ساعت 01:21:41
 
اگه مقدور هست فایل DB.mdb رو هم برام از مسیر نصب نرم افزار اینجا قرار بدید.

فایل رو آپلود کردم:
adel28.persiangig.com/Forum/DB.rar


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 05 اسفند 1391,ساعت 12:40:43
مشکل حل نشده بود؟
 تست فرمودید؟


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 05 اسفند 1391,ساعت 14:27:18
 
مشکل حل نشده بود؟
تست فرمودید؟

بله.
مشکل حل شد.

بعد از آپدیت دوباره یک بار تیک "مانیتور کردن همه سیستم ها" رو زدم و تک تک سیستم ها رو یک بار دیگه ....
بعد مشکل برطرف شده بود.
امروز که بدون مشکل بودیم.

مرسی ادمین جان


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 12 اسفند 1391,ساعت 22:45:26
ادمین جان
بعد از چند روز تست یه مشکل دیگه هم داریم.
"بعضی اوقات وقتی از کلاینت پرینت ارسال میشه، تعداد پرینت در توربو نت به درستی محاسبه نمیشه. مثلا وقتی کلاینت 1 تعداد 5 پرینت ارسال میکنه، تو توربو نت قیمت 1 پرینت رو میزنه"

لطفا بررسی کنید.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 13 اسفند 1391,ساعت 22:12:44
 
ادمین جان
بعد از چند روز تست یه مشکل دیگه هم داریم.
"بعضی اوقات وقتی از کلاینت پرینت ارسال میشه، تعداد پرینت در توربو نت به درستی محاسبه نمیشه. مثلا وقتی کلاینت 1 تعداد 5 پرینت ارسال میکنه، تو توربو نت قیمت 1 پرینت رو میزنه"

لطفا بررسی کنید.
این مشکل قابل حل نیست. مشکل بر میگرده به طراحی سرویس Spoolsv ویندوز که گاهی تعداد پرینت رو 1 بر می گردونه. بطور مثال با یه نرم افزار تعداد پرینت درست حساب میشه و با یه نرم افزار دیگه که پرینت ارسال میشه تعداد درست نیست.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 14 اسفند 1391,ساعت 06:56:53
اگه این طور که می فرمائید باشه، پس چرا قبلا این مشکل رو نداشتیم. (قبل آپدیت به نسخه 2.0.0.8)


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 14 اسفند 1391,ساعت 13:27:50
اگه این طور که می فرمائید باشه، پس چرا قبلا این مشکل رو نداشتیم. (قبل آپدیت به نسخه 2.0.0.8)
ما خودمون تو تمام تست ها با این مشکل برخورد کردیم. شاید اون موقع با نرم افزار خاصی که تعداد پرینت رو درست نمیده کار نمی کردید.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 06 فروردين 1392,ساعت 02:02:04
 
اگه این طور که می فرمائید باشه، پس چرا قبلا این مشکل رو نداشتیم. (قبل آپدیت به نسخه 2.0.0.8)
ما خودمون تو تمام تست ها با این مشکل برخورد کردیم. شاید اون موقع با نرم افزار خاصی که تعداد پرینت رو درست نمیده کار نمی کردید.

ادمین جان مشکل رو پیدا نکردید؟
نرم افزارهای سرور هیچ تغییری نکرده است.


امروز از یک استیشن 3 پرینت ارسال شد.
پرینت اول 3 برگ بود که در قسمت "کالا" اضافه شده بود.
پرینت دوم 5 برگ بود که در قسمت "کالا" زده بود 1 برگ.
پرینت سوم 4 برگ بود که در قسمت "کالا" زده بود 1 برگ.

خیلی اذیت می کنه.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 06 فروردين 1392,ساعت 10:50:41
نه عزیز. راه حلی نیست.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: عادل در 07 فروردين 1392,ساعت 01:52:19
 
نه عزیز. راه حلی نیست.

جالبه.
نرم افزار رو بروز کردید، می فرمائید قسمت پرینتر رو دستکاری نکردید ولی ...
ای کاش آپدیت نمی کردیم که این جور گرفتار بشیم.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 07 فروردين 1392,ساعت 22:36:56
 

جالبه.
نرم افزار رو بروز کردید، می فرمائید قسمت پرینتر رو دستکاری نکردید ولی ...
ای کاش آپدیت نمی کردیم که این جور گرفتار بشیم.
تعداد صفحه پرینت شده رو سرویس spoolsv ویندوز مشخص می کنه. اگه مشکل از نرم افزار باشه هیچ وقت درست محاسبه نمیکنه نه اینکه یه روز درست حساب کنه یه روز غلط