+ انجمن هاي پشتيباني پروازه
نام کاربري: ذخيره؟
رمز عبور:
  دیدن ارسال ها
صفحه: [1] 2 3 ... 9
1  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : نسخه جدید کی کیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ : 19 تير 1392,ساعت 16:53:02
سلام مهندس جان این قابلیتهایی که گفتید قول دادید اضافه بشه کم قابلیتی نیست ما هم منتظریم اضافه بشه ممنون می شیم اگر زودتر آماده بشه
2  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : حداقل زمان : 31 خرداد 1392,ساعت 17:28:41
سلام و خسته نباشید
مهندس جان میدونم الان قابل تعریف نیست
تقاضا دارم در آینده در صورت امکان این قابلیت رو به نرم افزار اضافه کنید.
ممنون
3  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : حداقل زمان : 26 خرداد 1392,ساعت 17:50:26
مهندس جان فرمایش شما درست
ولی مثلا اگر نرخ ساعتی بشه 1000 تومان هزینه اولیه میشه 250 با گفته شما
حالا اگر نرخ ساعتی بشه 1500 تومان هزینه اولیه میشه 375 تومان
من می خوام این اتفاق نیافته و بتونم واسه 15 دقیقه اول یک نرخ ثابت تنظیم کنم حالا هزینه ساعتی هرچقدر که می خواد باشه
4  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : حداقل زمان : 22 خرداد 1392,ساعت 15:17:56
بله درسته شاید در محاسبه بشه دو نرخ ولی به طور مثال من می خوام تا یک ربع 300 تومان محاسبه بشه و ساعتی هم 1000 تومان باشه حالا اگه حداقل استفاده رو بزارم 300 تومان اینجا تا یک ربع 300 محاسبه نمیشه بلکه بعد از 18 دقیقه به 300 تومان اضافه میشه حالا اگر مبلغ ساعتی رو بذاریم 1500 تومان و بازم حداقل استفاده 300 تومان باشه بعد از 12 دقیقه به مبلغ اضافه میشه
من می خوام این دقایق ثابت باشه یعنی بشه خودمون تعریف کنیم تا 15 دقیقه یا 20 دقیقه یا نیم ساعت چه مبلغی از مشتری بگیریم
ممنون
5  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه هزینه دانلود : 21 خرداد 1392,ساعت 16:01:42
دوست عزیز عکسهایی که شما گذاشتید نشون میده محاسبه حجم انجام میشه و شما حتی لاگ بازدید هم دارید ولی تنظیمات محاسبه ای تون اشتباهه
شما مقدار حجم رایگان رو روی 100 مگ تنظیم کردید یعنی تا یک ساعت فرد می تونه 100 مگ حجم استفاده کنه و هیج هزینه دانلودی پرداخت نکنه شما باید عدد 100 مگ رو کمتر تعریف کنید تا بعد از تموتم شدن مقدار حجم تعریفی نرم افزار به ازای هر 100 مگ اضافی 1500 تومان(طبق تعریف خودتون) محاسبه کنه
در ضمن بعد از تنظیم این عدد در قسمت تنظیمات به قسمت پهنای باند برید و انتخاب همه رو بزنید و اونجا هم مقدار حجم رایگانی که تنظیم کردید رو در قسمت حجم پیش فرض وارد کنید تا محاسبه حجم به درستی انجام بشه
6  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : حداقل زمان : 21 خرداد 1392,ساعت 15:46:26
مهندس جان الان تمام کافی نت ها به این شکل عمل می کنند یعنی برای ورود تا یک ربع یه مبلغ ثابتی اخذ میشه و این عرفه بین همه کافی نت داران

کافی نت داران عزیز اگر اینطور نیست بفرمایید تا ما هم اطلاع داشته باشیم؟

من منظورم این بود که این تا یک ربعی که قیمت ثابته رو خودمون بتونیم تعریف کنیم مثلا تا 10 دقیقه یا کمتر و یا بیشتر بشه این مبلغه ثابت رو تعریف کرد
7  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : حداقل زمان : 16 خرداد 1392,ساعت 19:49:57
با سلام خدمت مهندس
اگر امکانش باشه برای زمان اول تنظیمات بذارید خیلی عالی میشه
یعنی خودمون تعریف کنیم مثلا تا 15 دقیقه اول یک مبلغی رو ثابت داشته باشه و بعد از 15 دقیقه مبلغ کارکرد به مبلغ اولی اضافه بشه
چون ما برای ورودی تا 15 دقیقه یک مبلغ ثابتی رو از مشتری می گیریم در حال حاضر این امکان توی نرم افزار وجود نداره و نرم افزار مبلغ کل رو به 60 دقیقه تقسیم میکنه و از ابتدا با همون نرخ محاسبه میکنه فقط تا رسیدن به زمان اصلی مبلغ رو ثابت نگه می داره
به نظرم اگر بتونیم مدت رو هم خودمون تعریف کنیم خیلی بهتر باشه
ممنون
8  کافی نت و گیم نت / اخبار مربوط به کافی نت و گیم نت / پاسخ : نرخ کافی نتها : 08 خرداد 1392,ساعت 18:14:44
آقا سلام چه عجب یکی پیدا شد به این موضوع ما یه جواب بده ممنون از نرخهایی که دادید فقط این نرخ ها مال کدوم شهره؟
9  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه حجم : 08 خرداد 1392,ساعت 18:11:51
آقا به نظر من کار درستی میکنید بالاخره همه واسه یه لقمه نون داریم میدویم ضمن اینکه کسی بخواد از پشتیبانی رایگان استفاده کنه از همین انجمن می تونه تمام مشکلاتشو حل کنه چون اینجا واسه اکثر مشکلات جواب هست یه کم هم طرف خودش باید واسه حل مشکلش زحمت بکشه دیگه همه چی که مجانی نمیشه
10  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : روش اتصال به اینترنت : 28 ارديبهشت 1392,ساعت 16:07:18
دوست عزیز شما برای اینکه بتونید با آی پی ثابت در کلاینت اینترنت داشته باشید باید gateway سیستم هاتون با آی پی مودمتون یکی باشه یعنی هر آیپی که به مودم دادین توی gateway  سیتم هاتون هم همونو وارد کنید ولی آیپی خودذ سیستم رو از یک رنجی شروع کنید و به ترتیب هر سیستم بالا برید مثلا اگر مودم رو با آیپی 192.168.1.1 کانفینگ کردید باید در قسمت gateway  کلاینت هاتون هم هین هدد رو وارد کنید ولی در آیپی می تونید از 192.168.1.1 شروع کنید و تا 192.168.1.100 ادامه بدید
مطمئنا همه سیستمهاتون اینترنت خواهند داشت.
11  کافی نت و گیم نت / نرم افزار و مشکلات نرم افزاری / پاسخ : مشکل در اینترنت : 28 ارديبهشت 1392,ساعت 15:56:07
سلام خدمت دوستان
مزیتی که دو تا خط داره اینه که اگه یکی از خطها اینترنتش قطع بشه اونیکی داره و میشه بلافاصله سوئیچ کنی و اینترنتت برقرار باشه و اینکه اگه یه مشتری روی یکی از خطها دانلود داشته باشه و کل پهنای باند رو بگیره بازم میتونی سوئیچ کنی روی خط دیگه و مشتری های دیگه به اصطلاح نپرند به خاط سرعت پایین اینترنت

در مورد راهنمایی هایی که دوستان خوبم کردند ممنونم مشکل از مخابرات بود با اصرار فراوان ازشون خواستم یک بار دیگه پورت یکی از خطهامو عوض کردند و مشکل حل شد.
اما یه سوال دیگه از دوستان خوبم
اینکه وقتی آیپی یه سیستم با آیپی که روی مودم هست مچ نشه مودم اینترنت نمی ده به عبارتی چراغ اینترنت مودم وقتی روشن میشه که آیپی سیستم با آیپی مودم توی یک رنج باشه (منظور gateway  سیستم هستش)
این مشکل از چی میتونه باشه؟ آیا روی مودم تنظیمات خاصی داره که باید اعمال بشه؟ اگر تنظیمات داره لطفا بفرمایید از کدوم قسمت باید تنظیمش کنم؟
ممنون
12  کافی نت و گیم نت / نرم افزار و مشکلات نرم افزاری / مشکل در اینترنت : 18 ارديبهشت 1392,ساعت 18:16:17
سلام خدمت دوستان و مهندس
من دو تا مودم دارم یکیشو با آیپی 192.168.1.1 کانفینگ کردم و دومی رو با 192.168.1.2 بعد هر دوی اینها رو به یک سوئیچ دادم و از سوئیچ بین 10 تا سیستم پخش شده
مشکلی که ایجاد شده اینه: هر مودم رو به صورت تکی که روشن می کنم اینترنت هیچ مشکلی نداره ولی وقتی دوتا مودم رو باهم روشن می کنم اینترنت قطع میشه
کارهایی که برای رفع مشکل کردم اینه:
1- رنج آیپی مودم ها رو کاملا عوض کردم مثلا 217.218.122.1 یکیشو گذاشتم و اونیکی رو هم به همین صورت یه عدد دلخواه دیگه که یه وقت نکنه از رنج آیپی های دو تا مودم باشه و اختلال ایجاد کنه یا به اصطلاح اتصالی کنه ولی درست نشد.
2- گفتم شاید از پورت مخابرات باشه درخواست تعویض پورت دادمو مخابرات هر دوتا خطمو پورتشو عوض کرد ولی بازم درست نشد.
3- گفتم شاید از سیم کشی باشه سیم کشی داخل ساختمان رو کامل عوض کردم ولی بازم نشد
4- مودم ها رو بردم مخابرات اونجا امتحان کردند یه اتفاق عجیبی افتاد هیچ کدوم از خطها اینترنت نداشتند یعنی از مخابرات نتونستیم اینترنت بگیریم ولی بازم من مودم ها رو آوردم کافی نت با همون تنظیمات وصل کردم اینترنت اومد

مودم هام هر دو tplink 8811  تک پورت هستند

اینم بگم قبلا من از شرکتهای خصوصی اینترنت می گرفتم و با همین روشی که گفتم هر دو مودم رو کانفینگ کرده بودم و اینترنتم مشکلی نداشت چون هزینه اون خطها زیاد بود جمع کردم از مخابرات اینترنت گرفتم که به این مشکل برخورد کردم

حالا از دوستان خواهش می کنم اگر تجربه ای در این مورد دارند کمکم کنند چون الان بدجوری گیج شدم و مشکل دارم یه خطم همینجوری مونده نمی تونم استفاده کنم و فقط با یه خط کار می کنم و فقط هزینش میاد به گردنم
 با تشکر از لطفتون
13  انجمن هاي Turbo Net Manager / انتقادات و پيشنهادات / پاسخ : پیشنهاد برای چت با همکاران : 09 ارديبهشت 1392,ساعت 06:45:06
آقا پیشنهاد خیلی خوبیه من هم کاملا موافقم
14  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : بررسی صحت کدملی اعلام شده توسط کاربران : 02 ارديبهشت 1392,ساعت 10:52:47
سلام مهند
من هم با نظر دوستمون موافقم اگه نرم افزار رو طوری ارتقا بدید که وقتی کد ملی رو وارد میکنیم صحت اون از ثبت احوال تایید بشه خیلی عالی میشه چون بعضی وقها مشتریها کارت ملی ندارند و کد ملی رو همینجوری از خدوشون می گن
15  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : محاسبه حجم دانلود بیش از اندازه واقعی : 18 فروردين 1392,ساعت 09:35:56
سلام دوست عزیز
اگر نرم افزار حجمی رو بدون اینکه ازش استفاده بکنن نشون می ده ممکنه سیستمت ویروسی شده باشه
اول چک کن ببین واقعا هیچ حجمی استفاده نمی شه مثلا آنتی ویروس یا هر نرم افزار دیگه ای که نصب کردی اتوماتیک آپدیت نمیکنه که؟
بعدش ببین مقدار حجمی که مصرف میشه کمه یا زیاده و اینکه اگر دست به سیستم نزنی این مصرف حجم همنجوری میره بالا یا یه مقدار که حجم مصرف شد دیگه ثابت میشه و هیچ حجمی رو نشون نمی ده؟
اگر ثابت شده حتما یکی از نرم افزارهای سیستمت داره خودشو آپدیت میکنه پیداش کن و اتوماتیک آپدیتشو حذف کن اگر ثابت نشد و همونطور ادامه داشت ممکنه از ویروس باشه
در ضمن چک کن ببین همه سیستمها حجم مصرف دارند یا فقط یکی دوتاشون
اگر همه سیستمها مصرف حجم داشته باشند مشکل از نرم افزاره ولی اگر یکی دوتاشون باشن باید جای دیگه ای دنبال مشکل باشی
فراموش نشه قبل از هر کاری در مورد نرم افزار اول روش های محاسبه حجم رو تست کن ببین شاید با یک روشی مشکلت حل شد فقط در موقع تست روشهای مختلف کمی حوصله داشته باش

من قبلا این مشکل رو داشتم بعد از چند روز تلاش متوجه شدم سیستم ویروسی شده که با یک اسکن درست شد.انشالله مشکل شما هم حل بشه

مهندس جان ببخشید که فضولی کردم چون قبلا تجربه این مشکل رو داشتم گفتم دوستان مشکلشون  زودتر حل بشه
صفحه: [1] 2 3 ... 9
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!