عنوان: عدم نمایش user panel ارسال شده توسط: PARSOA NET در 09 اسفند 1391,ساعت 06:34:14 با سلام
آیا میشه تنظیماتی اعمال کرد که user panel در کلاینت ها نمایش داده نشه؟ عنوان: پاسخ : عدم نمایش user panel ارسال شده توسط: admin در 09 اسفند 1391,ساعت 22:58:18 سلام.
بله. تنظیمات » پانل کاربر » تیک نمایش پانل کاربر رو بردارید. عنوان: پاسخ : عدم نمایش user panel ارسال شده توسط: shahin_saveh در 23 اسفند 1391,ساعت 08:10:11 سلام
برای گرفتن گزارش از کاربرها توسط شناسه که نشون بده تو چه تاریخی و توسط کدوم سیستم تو کافی نت کار کردند.باید چیکار کنیم؟ همچنین برای گزارش روزانه از کارگرد کل کافی نت که شناسه ها استفاده کننده همراه با شماره سیستم استفاده شده باید چی کار کنم؟ عنوان: پاسخ : عدم نمایش user panel ارسال شده توسط: admin در 23 اسفند 1391,ساعت 13:09:59 در قسمت گزارش گیری (کارکرد » گزارش) شناسه کاربر رو در قسمت شناسه وارد کنید.
در قسمت گزارش از صدور نتایج می تونید استفاده کنید. قبل از گزارش گیری حتما آپدیت نرم افزار رو نصب بفرمائید. Copyright Parvazeh.com
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC | Persian Language Pack by YaranTOOS Group Iranian Date By Iran Modern Co
|