انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => آموزش ها عمومي => نويسنده: realist در 20 ارديبهشت 1393,ساعت 06:58:08



عنوان: عدم مانیتورینگ
ارسال شده توسط: realist در 20 ارديبهشت 1393,ساعت 06:58:08
دستورات اجرای مانیتورینگ در آموزش نرم افزار را انجام میدم ولی هیچی نشون نمیده لطفا راهنمایی کنید.


عنوان: پاسخ : عدم مانیتورینگ
ارسال شده توسط: admin در 23 ارديبهشت 1393,ساعت 20:48:54
در صورتی که نسخه خریداری شده استاندارد یا اکسپرس هست این امکان در این نسخه ها وجود ندارد.
در غیر این صورت IP سرورتون رو ثابت کنید و راهنمای نصب نرم افزار رو از صفحه اصلی سایت منوی سمت راست مطالعه بفرمائید.


عنوان: پاسخ : عدم مانیتورینگ
ارسال شده توسط: Reza_mmmmmmmmmm در 26 تير 1393,ساعت 22:15:47
در بخش ساخت دستور برای مانیبورینگ چه باید بنویسیم ( آخه دستور مانیتورینگ روی سیستم من حذف شده)


عنوان: پاسخ : عدم مانیتورینگ
ارسال شده توسط: admin در 31 تير 1393,ساعت 15:36:01
obs,1


عنوان: پاسخ : عدم مانیتورینگ
ارسال شده توسط: online در 15 مرداد 1393,ساعت 02:08:58
سلام مهندس من دوساله از توربو استفاده میکنم ولی این بار به مشکلی برخوردم که  نمی تونم حلش کنم
نرم افزار رو سیستم سرور وکلاینت ها نصب شده و آنتی ویروس و فایروال رو هم غیر فعال کردم اما یکی از کلاینته ها رو شناسایی نمیکنه

نرم افزار نصب شده رو سیستم سرور هم  به محض رستارت شدن سیستم ارتباطشو با کلاینت ها از دست میدهد
ممنون  اگه راهنمایی بفرمائید


عنوان: پاسخ : عدم مانیتورینگ
ارسال شده توسط: admin در 31 مرداد 1393,ساعت 21:35:39
اگه تمام کارهایی که تو راهنمای نصب نرم افزار گفته شده رو انجام دادید و مشکلتون حل نشده لطف کنید آنتی ویروس رو در سرور و کلاینت حذف کنید و تست بفرمائید ببینید مشکل حل میشه یا خیر.