انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: m.safaee در 04 تير 1391,ساعت 06:53:34



عنوان: مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: m.safaee در 04 تير 1391,ساعت 06:53:34
با سلام. من 2 تا سیستم جدید اضافه کردم. سیستمهای قبلی دانلود رو صحیح محاسبه میکنن اما جدیدا شدیدا زیاد کنتور میندازن. کالیبره و آبدیت و هما اینارو انجام دادم. چه کاری به ذهنتون دیگه میرسه


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: admin در 04 تير 1391,ساعت 07:10:00
سلام.
اگه دیپ فریز دارید غیرفعال کنید. و فایل آپدیت نرم افزار رو از بخش دانلود، دانلود بفرمائید و در تمام کلاینت ها و سرورتون نصب کنید. (حتما در تمام کلاینت ها و سرور نصب بشه) اگه مشکل حل نشد بفرمائید.


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: m.safaee در 05 تير 1391,ساعت 09:52:47
اینکار رو انجام دادم اما باز درست نشد. سرعت پهنای باند رو روی 2 سیستم جدید بالای 1 مگ  میزنه. دانلود رو هم خیلی نشون میده


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: admin در 05 تير 1391,ساعت 10:29:49
در سیستم هایی که مشکل دارند وارد فولدر C:\Turbo Net Manager شوید و روی فایل NetStats.exe کلیک راست کنید و ورژن فایل رو برام اینجا بذارید.
همچنین در مرحله بعد فایل CSet.ini رو باز کنید و دنبال عبارت BWCalib در فایل بگردید و مقدارشو اینجا برام بذارید.


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: m.safaee در 05 تير 1391,ساعت 21:57:23
netstats.exe   ::::::>>>>  ورژن 3

BWcalib هم داخل پارامترها اصلا نیست.

ممنونم


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: admin در 05 تير 1391,ساعت 22:01:06
تو همین فایل CSet.ini یه مقدار هست به نام Allow که پورتهایی مقابلش نوشته. بغیر از پورت 80 بقیه پورت ها رو به ترتیب دونه دونه حذف کنید. فایل رو ذخیره و با حذف هر پورت سیستم رو ریستارت کنید و تست کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه. وقتی به پورتی رسیدید که با حذفش مشکل حل شد بقیه پورت هایی که داخل اون قسمت بود رو برگردونید غیر از همون پورت مشکل ساز.


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: m.safaee در 05 تير 1391,ساعت 22:05:51
ممنونم. چک میکنم


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: m.safaee در 06 تير 1391,ساعت 08:22:21
شرمنده بازم مشکل حل نشد.


عنوان: پاسخ : مشکل پهنای باند
ارسال شده توسط: admin در 06 تير 1391,ساعت 08:47:32
باید روی سیستمتون ریموت کنم. در ساعات تماس که داخل سایت هست با من تماس بگیرید تا ببینم مشکل از کجاست.