صفحه: [1]
موضوع: نصب نشدن نرم افزار کلاینت  (دفعات بازدید: 2880 بار) اختيارات جستجو
0 کاربران و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.
« : 26 آذر 1391,ساعت 06:36:53 »
h.lotfi64
كاربر عادي
**


نام كافي نت: کتابخانه
تعداد ارسال: 60

ديدن مشخصات آدرس ايميل
نصب نشدن نرم افزار کلاینت

سلام خسته نباشید
من نرم افزار رو روی کلاینت نصب کردم ولی کار نمی کنه(آبی رنگ هستش و یه علامت تعجب داخلشه).
مشکل از چیست؟
ویندوز 7 هستش و فایروال ویندوز هم خاموشه.
خارج شده است
thanks

« پاسخ #1 : 26 آذر 1391,ساعت 08:09:16 »
abhar.click
کاربر نیمه فعال
***


نام كافي نت: کلیک
تعداد ارسال: 126

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

فایل معرف رو ساختید؟
اگه نساختید راهنمای عمومی رو بخونید و فایل معرف رو بسازید و در کلاینتها با دیپ فریز خاموش نصب کنید
آپدیت جدید رو هم نصب کنید در همه کلاینتها با دیپ فریز خاموش و سرور در حالت admin
چک کنید ببینید تنظیمات نرم افزار رو برای ویندوز7 درست انجام دادید؟راهنمایی عمومی برای نصب در ویندوز7 رو مطالعه کنید
« آخرين ويرايش: 26 آذر 1391,ساعت 08:11:53 توسط abhar.click » خارج شده است

اگر به آنچه خدا روزیت کرده است راضی شوی هم جان و هم تن خود را در آرامش قرار داده ای.
thanks

« پاسخ #2 : 26 آذر 1391,ساعت 23:51:04 »
h.lotfi64
كاربر عادي
**


نام كافي نت: کتابخانه
تعداد ارسال: 60

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

سلام
نصب که تموم میشه علامت میاد ولی بعد چند ثانیه ابی رنگ میشه و کار نمیکنه.
اجرای نرم افزار (TurboNetManager.exe) توی شاخه نصب شده نیست:(
مشکل مال چیه؟
خارج شده است
thanks

« پاسخ #3 : 27 آذر 1391,ساعت 14:26:56 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

مرسی از راهنمایی خوبی که abhar.click عزیز فرمودند.
شما فایل معرف رو در کلاینت نصب کردید؟
در صورتی که نصب نکردید همونطور که دوست خوبم فرمودند راهنمای نصب نرم افزار رو از منوی اصلی سایت مطالعه بفرمائید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #4 : 28 آذر 1391,ساعت 02:17:09 »
h.lotfi64
كاربر عادي
**


نام كافي نت: کتابخانه
تعداد ارسال: 60

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

بله فایل معرف رو نصب کردم.
ولی درست نمیشه
خارج شده است
thanks

« پاسخ #5 : 28 آذر 1391,ساعت 06:49:56 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

موقع اجرا فایل معرف آیپی که به عنوان آیپی سرور مینویسه رو اینجا برامون بذارید.
با تشکر.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #6 : 29 آذر 1391,ساعت 10:20:58 »
abhar.click
کاربر نیمه فعال
***


نام كافي نت: کلیک
تعداد ارسال: 126

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

ممکنه ایراد از فایروال ویندوز یا آنتی ویروستون باشه چک کنید ببینید هر دو باید خاموش باشه
توی کلاینتهایی که مشکل دارند:
وارد مسیر نصب برنامه در کلاینت شده و فایل ServerFinder.exe رو حذف کنید.
سپس فایل CSet.ini رو باز کنید (با notepad) و در قسمت Server=   چک کنید عدد موجود همون آیپی سرورتون باشه اگه نبود تغییرش بدید و آیپی سرورتون رو وارد کنید و سپس تغییرات رو save کنید و سیستم رو مجددا راه اندازی کنید مشکلتون حل میشه
قبل از این کار مجددا تاکید می کنم اگر فایل آپدیت جدید2.0.0.8 رو درست دانلود و نصب کنید احتمالا هیچ مشکلی نداشته باشید چون این آپدیت بسیار عالیه و تا حالا من هیچ مشکلی نداشتم به جز موارد استفاده از freegate  و محاسبه پرینت که اونها رو هم مهندس قول داده حتما درست کنه


مهندس من معذرت می خوام که به جای شما اظهار نظر می کنم گفتم شاید بتونم مشکلی رو برای دوستان حل کنم و شما تو زحمت نیفتید.
ممنون
« آخرين ويرايش: 29 آذر 1391,ساعت 10:22:40 توسط abhar.click » خارج شده است

اگر به آنچه خدا روزیت کرده است راضی شوی هم جان و هم تن خود را در آرامش قرار داده ای.
thanks

« پاسخ #7 : 29 آذر 1391,ساعت 11:49:44 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

لطف کردید. واقعا ممنونم.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #8 : 30 آذر 1391,ساعت 02:20:11 »
h.lotfi64
كاربر عادي
**


نام كافي نت: کتابخانه
تعداد ارسال: 60

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : نصب نشدن نرم افزار کلاینت

از راهنمایی هاتون ممنون هستم.
مشکلم برطرف شد.
خارج شده است
thanks

صفحه: [1]
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!