صفحه: [1]
موضوع: پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!  (دفعات بازدید: 3713 بار) اختيارات جستجو
0 کاربران و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.
« : 15 شهريور 1390,ساعت 05:34:51 »
mohandes90
کاربر جدید
*


نام كافي نت: مهندسان
تعداد ارسال: 28

ديدن مشخصات
پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

با سلام
از دیشب نرم افزار مدام پیام پرینت ارسالی از استیشن 1 را نشان می دهد بطوریکه این پیام پشت سر هم و مکرر ادامه دارد و به هیچ صورتی قطع نمی شود، استیشن 1 که خاموش است، نرم افزار را هم چند بار ریست کردم، سیستم را هم ریست کردم، حتی کابل شبکه استیشن1 را هم قطع کردم ولی هیچ تغییری مشاهده نمی شود. تصویری از محیط نرم افزار گذاشته ام تا منظورم را بهتر متوجه شوید.
لطفا در اسرع وقت راهنمایی بفرمایید که ما دیگر از این پیام که هر 10 ثانیه یکبار می آید کلافه شده ایم.
با تشکر
این هم آدرس تصویر: http://s2.picofile.com/file/7132205157/mohandesan.png
خارج شده است
thanks

« پاسخ #1 : 15 شهريور 1390,ساعت 11:21:28 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

سلام.
کاش دقت می کردید و اولین تاپیک در همین بخش رو می خوندید :
لینک تاپیک:
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=520.0
خارج شده است

thanks

« پاسخ #2 : 15 شهريور 1390,ساعت 13:20:18 »
mohandes90
کاربر جدید
*


نام كافي نت: مهندسان
تعداد ارسال: 28

ديدن مشخصات
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

 
سلام.
کاش دقت می کردید و اولین تاپیک در همین بخش رو می خوندید :
لینک تاپیک:
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=520.0
دوست عزیز سلام
من تاپیکی که فرمودید مطالعه کردم هر چند که سوالات و جواب ها به مشکل من مربوط نمی شد ولی دستورات را اجرا کردم ولی اتفاقی نیفتاد، همچنان گزارش پرینت ارسالی از استیشن 1 هر 10 ثانیه یکبار ارسال می شود و ما هم سردرگم شده ایم لطفا راه علاجی بفرمایید تا این مشکل برطرف شود. 
خارج شده است
thanks

« پاسخ #3 : 15 شهريور 1390,ساعت 16:51:26 »
mehdi_elc
كاربر عادي
**

نام كافي نت: ----
تعداد ارسال: 85

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

اره مهندس پرینت ارسالی ما را کلافه کرده است . اما من از نوعی دیگر ، برای من اینطوریه که کلاینت پرینت ارسال میکنه اما نرم افزار سرور اگر دوست داشت توی پنجره وضعیت تعداد صفحات را نمایش و محاسبه میکنه اما اگر دوست نداشت نه مشاهده و نه محاسبه و ... اونوقت خودمون مثل قدیم باید حدس بزنیم این پرینت ها از کدوم کلاینت ارسال شده .
خارج شده است
thanks

« پاسخ #4 : 15 شهريور 1390,ساعت 18:23:16 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

همانطور که تو تاپیکی خدمتتون لینک دادم عرض کردم در سرور در قسمت خط دستور (پنجره سیاه رنگ) این دستور رو بزنید
کد:

Server RepairPrintDB

متاسفانه سرویس تشخیص پرینت توسط ما نوشته نشده و یک سرویس جانبیه که ما ازش استفاده می کنیم و دخل و تصرفی در باگ های این سرویس نداریم.
« آخرين ويرايش: 15 شهريور 1390,ساعت 18:25:24 توسط admin » خارج شده است

thanks

« پاسخ #5 : 18 شهريور 1390,ساعت 13:07:28 »
mohandes90
کاربر جدید
*


نام كافي نت: مهندسان
تعداد ارسال: 28

ديدن مشخصات
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

سلام
جناب ادمین، من کارهایی که شما فرموده بودید، انجام دادم ولی بازهم این پیام" پرینتر ازسالی استیشن1" میاد و حسابی سیستم را به هم ریخته و سرعت را به شدت کاهش داده، حالا دیگه به کارهای خودمون هم نمیرسیم! چطور میتونم از کار بیاندازمش؟! لطفا، یه راه حل عملی بفرمایید...
خارج شده است
thanks

« پاسخ #6 : 18 شهريور 1390,ساعت 15:19:15 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

سلام. مطمئنا اگه اون دستور رو با حوصله و دقت استفاده می کردید قطعا مشکلتون حل میشد. بهر حال شما می تونید از نرم افزار خارج بشید و در مسیر نصب برنامه PrnStatus.exe رو حذف کنید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #7 : 18 شهريور 1390,ساعت 17:38:41 »
aliolieaei
كاربر عادي
**

نام كافي نت: مهرگان
تعداد ارسال: 65

ديدن مشخصات
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

برای من اینطوریه که کلاینت پرینت ارسال میکنه اما نرم افزار سرور اگر دوست داشت توی پنجره وضعیت تعداد صفحات را نمایش و محاسبه میکنه اما اگر دوست نداشت نه مشاهده و نه محاسبه و ... اونوقت خودمون مثل قدیم باید حدس بزنیم این پرینت ها از کدوم کلاینت ارسال شده .
با سلام و خسته نباشید.من نیز همین مشکل را دارم.جسارتا می تونید سورس قسمت پرینت یا اسم برنامه جانبی مورد استفاده تون را برام میل کنید؟یکمی برنامه نویسی خوندم اگه بتون کمک کنم خوشحال می شوم
خارج شده است
thanks

« پاسخ #8 : 18 شهريور 1390,ساعت 17:39:40 »
mohandes90
کاربر جدید
*


نام كافي نت: مهندسان
تعداد ارسال: 28

ديدن مشخصات
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

سلام. مطمئنا اگه اون دستور رو با حوصله و دقت استفاده می کردید قطعا مشکلتون حل میشد. بهر حال شما می تونید از نرم افزار خارج بشید و در مسیر نصب برنامه PrnStatus.exe رو حذف کنید.
دوست عزیز، من دستور را وارد کردم و این پیام آمد "Printer DB Recovered..." ولی مشکل همچنان باقی بود! حالا نمی دانم که آیا باید بعد از این دستور چند دقیقه منتظر باشم تا مشکل برطرف شود یا آیا نیاز هست که از برنامه خارج شوم یا سیستم را ریستارت کنم یا نه؟
متشکرم
خارج شده است
thanks

« پاسخ #9 : 19 شهريور 1390,ساعت 16:36:43 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : پرینت ارسالی که ما را کلافه کرده است!!!

شما اگه با اکانت ادمین ویندوز این دستور رو میزدید باید مشکل حل میشد.
خارج شده است

thanks

صفحه: [1]
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!