دیدن ارسال ها
|
صفحه: 1 [2] 3 4 ... 170
|
22
|
انجمن هاي Turbo Net Manager / آموزش ها عمومي / پاسخ : پرینت نگرفتن
|
: 02 اسفند 1393,ساعت 01:38:30
|
فایل ستاپ نرم افزار رو در کلاینت اجرا و به محض اجرا شدن کنسل کنید. سپس فایل NetP.exe رو در کلاینت در مسیر نصب نرم افزار حذف کنید. اگه مشکل حل نشد تنظیمات Sharing پرینتر رو چک بفرمائید و ارتباط با توربونت نباید داشته باشه.
|
|
|
24
|
انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : چند سوال
|
: 02 اسفند 1393,ساعت 01:34:56
|
در انجمن تاپیکش هست باید سرچ بزنید و طبق اون عمل کنید. برای سوال دوم باید دکمه انصراف بزنید تا بایگانی نشه. در مورد سوال سوم حتما فایل معرف رو در سرور ساخته و در کلاینت ها نصب کنید.
|
|
|
25
|
انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : پاک کردن از کلاینت و نصب مجدد
|
: 15 بهمن 1393,ساعت 02:08:37
|
سلام. آیپی سرور رو ثابت کنید. فایل معرف ساخته و در این کلاینت نصب کنید. از قسمت مدیریت IP ها شماره استیشن این استیشن رو تنظیم کنید. اگه مشکل حل نشده فایروال ویندوز و کلاینت رو خاموش کرده و فایروال آنتی ویروس رو خاموش کنید. اگه مشکل حل نشد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. پاک کردن نرم افزار کمکی به حل مشکل نمی کنه.
|
|
|
|