انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: jr65 در 29 شهريور 1391,ساعت 06:01:43



عنوان: مشکل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال شده توسط: jr65 در 29 شهريور 1391,ساعت 06:01:43
سلام.
آقا من الان چند ماهه نرم افزار شما رو خریدم ولی خداشاهده اصلا نتوستم یک روز کامل از این نرم افزار درست استفاده کنم!
اوایل کار میکرد ولی هر کار کردم قیمت دانلود رو حساب نمیکرد!
الانم که چند روزیه هر کار میکنم سرور کلاینت ها رو نمیشناسه!
نرم افزار رو تو کلاینت درست نصب کردم همه کارام درسته ولی پایین علامت آیکون آبی شده و داخلش علامت تعجب !
تورو خدا راهنمایی کنید!
مرسی


عنوان: پاسخ : مشکل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال شده توسط: admin در 29 شهريور 1391,ساعت 23:02:56
سلام.
باید در اولین روزی که به مشکل خوردید تماس می گرفتید.
برای حل مشکل :
ابتدا تمام سیستم ها تون رو روشن کنید. و در صورتی که Deepfreeze دارید غیرفعالش کنید. کلاینت ها رو با اکانت ادمین لاگین کنید.
آیا IP سرور ثابته یا تغییر میکنه؟
در صورتی که IP سرورتون ثابت نیست باید طبق آموزش زیر ثابتش کنید :
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=692.0
بعد از اینکه IP سرور رو ثابت کردید فایل معرف رو بسازید و در کلاینت ها نصب کنید.
بعد از این مرحله. فایروال ویندوز و آنتی ویروس رو در سرور خاموش کنید.
سپس در نرم افزار سرور وارد بخش IP ها بشید و ببینید لیست IP های کلاینت هاتون ظاهر میشه یا خیر.
در این مرحله شماره استیشن مقابل هر IP رو چک کنید تا صحیح باشه. مثلا دوتا 3 اگه داشته باشید یعنی اینکه یکی از کلاینت ها به اشتباه روی استیشن 3 قرار گرفته. و حتی اگه در نصب دقت نداشته باشید می تونه کلیه استیشن هاتون رنجی خارج از محدوده کلاینت ها تون بگیره.

پس اگر IP هر کلاینتتون رو میدونید شماره استیشنو در همین بخش تصحیح کنید. اگه نمیدونید IP سیستم هاتون چیه. همه سیستم ها رو به جز یکی خاموش کنید. و شماره استیشنشو درست کنید و اون سیستم رو خاموش و سیستم دیگه رو روشن کنید. این مرحله رو تا اصلاح همه شماره استیشن ها ادامه بدید.


اما اگه مراحل بالا رو انجام دادید ولی در بخش IP ها لیست خالی بود. چک کنید وقتی فایل معرف رو ساختید همون IP سیستمتون رو میده یا خیر.

اگه با مراحل بالا مشکل حل نشد حتما تماس بگیرید.