انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => آموزش ها عمومي => نويسنده: parsian در 19 فروردين 1392,ساعت 05:18:57



عنوان: عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: parsian در 19 فروردين 1392,ساعت 05:18:57
با سلام -من همه کارایی که گفتین برای فعال کردن انجام دادم اما پرینت ها در حساب کاربر وارد نمیشه ؟
 


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: parsian در 19 فروردين 1392,ساعت 05:19:46
راستی اگه بخوایم ادرس یه سایت برای کلاینت ها از سرور بفرستیم چه شکلی بادی عمل کنیم ؟
 


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 19 فروردين 1392,ساعت 06:32:33
این قابلیت به صورت کامل کار نمیکنه و در بعضی شبکه ها جوابگو نیست. البته در قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه سرویس قدیمی و مانیتور همه سیستم ها رو فعال کنید.

با دستور Visit.


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: parsian در 21 فروردين 1392,ساعت 04:28:00
با سلام اگه خواسته باشیم با دو سیستم مدیریت کافی نت رو انجام بدیم باید برای سیستم دیگه هم کد فعال سازی بگیریم ؟؟؟؟
لطفا راهنمایی بفرمائید


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 21 فروردين 1392,ساعت 07:22:22
بله. اما با پنجاه درصد تخفیف لایسنس دوم عرضه میشه. (با نام کافی نت یکسان)


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: مهرداد در 31 فروردين 1392,ساعت 04:58:50
با سلام
من در قسمت ساخت مشترک هر اطلاعاتی رو وارد می کنم این پیغام رو میده لطفا راهنمایی کنید
خطا
شناسه انتخابی موجود می باشد
با تشکر


عنوان: پاسخ : عدم اعمال پرینت در حساب کاربر
ارسال شده توسط: admin در 31 فروردين 1392,ساعت 09:04:12
 
با سلام
من در قسمت ساخت مشترک هر اطلاعاتی رو وارد می کنم این پیغام رو میده لطفا راهنمایی کنید
خطا
شناسه انتخابی موجود می باشد
با تشکر
لطفا سوالتون رو در تاپیک مجزا در بخش سوالات با عنوان مناسب مطرح بفرمائید.