صفحه: [1]
موضوع: محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع  (دفعات بازدید: 2930 بار) اختيارات جستجو
0 کاربران و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.
« : 18 ارديبهشت 1392,ساعت 04:59:57 »
saboor
کاربر جدید
*

نام كافي نت: masoomi
تعداد ارسال: 3

ديدن مشخصات آدرس ايميل
محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع

با عرض سلام و خسته نباشید
جدیدا کاربران برای ورود به سیستم آیکون ورود را مشاهده نمی کنند و طبیعتا خودشان نمی توانند یا به حالت آزاد و یا حالت اکانتینگ وارد شوند.
صفحه مانیتور کاملا آبی رنگ و تنها اسم کافی نت را نمایش می دهد.
در قسمت فرمان هم هیچ فرمان خاصی را قبول نمی کند و در نتیجه مجبورم در پنجره وضعیت با باز کردن قفل هر سیستم به کاربر اجازه ورود دهم.
ممنون از راهنماییهاتون.
خارج شده است
thanks

« پاسخ #1 : 18 ارديبهشت 1392,ساعت 12:41:05 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع

احیانا آیپی سرور شما تغییر کرده.
توصیه میکنم راهنمای نصب نرم افزار رو به طور کامل مطالعه کنید (مخصوصا بخش ساخت فایل معرف )
در صورتی که آیپی سرور تغییر نکرده بود فایروال آنتی ویروس و ویندوز خود را در سرور چک بفرمائید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #2 : 19 ارديبهشت 1392,ساعت 05:44:24 »
saboor
کاربر جدید
*

نام كافي نت: masoomi
تعداد ارسال: 3

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع

نه عزیز
هیچکدام از اینهایی که گفتید نیست
آی پی سرور که تغییر نکرده
فایروال رو هم چک کردم مشکلی نبود
اگه فایروال فعال باشه اصلا سیستم ها داخل شبکه نمیاند.
مشکل من اینه که سیستمها داخل شبکه هستند ولی آیکون ورود کاربر روی مانیتور فعال نمیشه
کلاینت ها کاملا نصب شده اند و داخل شبکه شناسائی شده هستند.
خارج شده است
thanks

« پاسخ #3 : 19 ارديبهشت 1392,ساعت 14:06:00 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع

 
نه عزیز
هیچکدام از اینهایی که گفتید نیست
آی پی سرور که تغییر نکرده
فایروال رو هم چک کردم مشکلی نبود
اگه فایروال فعال باشه اصلا سیستم ها داخل شبکه نمیاند.
مشکل من اینه که سیستمها داخل شبکه هستند ولی آیکون ورود کاربر روی مانیتور فعال نمیشه
کلاینت ها کاملا نصب شده اند و داخل شبکه شناسائی شده هستند.
وقتی آیکون نرم افزار در کلاینت به شکل آبی دایره ای در میاد یعنی که ارتباطش با سرور وصل نیست که میتونه یکی از دلایل زیر رو داشته باشه.

1ـ فایل معرف در کلاینت نصب نشده.
2ـ IP سرور بعد از آخرین فایل معرف نصب شده در کلاینت عوض شده باشه.
3ـ فایروال ویندوز و یا آنتی ویروس سرور مانع برقراری ارتباط کلاینت با سرور شود.

در ضمن موارد بالا به این معنی نیست که شبکه مشکل داره!
در صورتی که موفق نشدید مشکل رو حل کنید تماس بگیرید تا مشکلتون رو بررسی کنم
خارج شده است

thanks

« پاسخ #4 : 07 مرداد 1392,ساعت 10:39:52 »
شتاب
کاربر جدید
*

نام كافي نت: شتاب
تعداد ارسال: 33

ديدن مشخصات
پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع

.
« آخرين ويرايش: 07 مرداد 1392,ساعت 11:00:22 توسط شتاب » خارج شده است
thanks

صفحه: [1]
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!