انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: saboor در 18 ارديبهشت 1392,ساعت 04:59:57



عنوان: محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع
ارسال شده توسط: saboor در 18 ارديبهشت 1392,ساعت 04:59:57
با عرض سلام و خسته نباشید
جدیدا کاربران برای ورود به سیستم آیکون ورود را مشاهده نمی کنند و طبیعتا خودشان نمی توانند یا به حالت آزاد و یا حالت اکانتینگ وارد شوند.
صفحه مانیتور کاملا آبی رنگ و تنها اسم کافی نت را نمایش می دهد.
در قسمت فرمان هم هیچ فرمان خاصی را قبول نمی کند و در نتیجه مجبورم در پنجره وضعیت با باز کردن قفل هر سیستم به کاربر اجازه ورود دهم.
ممنون از راهنماییهاتون.


عنوان: پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع
ارسال شده توسط: admin در 18 ارديبهشت 1392,ساعت 12:41:05
احیانا آیپی سرور شما تغییر کرده.
توصیه میکنم راهنمای نصب نرم افزار رو به طور کامل مطالعه کنید (مخصوصا بخش ساخت فایل معرف )
در صورتی که آیپی سرور تغییر نکرده بود فایروال آنتی ویروس و ویندوز خود را در سرور چک بفرمائید.


عنوان: پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع
ارسال شده توسط: saboor در 19 ارديبهشت 1392,ساعت 05:44:24
نه عزیز
هیچکدام از اینهایی که گفتید نیست
آی پی سرور که تغییر نکرده
فایروال رو هم چک کردم مشکلی نبود
اگه فایروال فعال باشه اصلا سیستم ها داخل شبکه نمیاند.
مشکل من اینه که سیستمها داخل شبکه هستند ولی آیکون ورود کاربر روی مانیتور فعال نمیشه
کلاینت ها کاملا نصب شده اند و داخل شبکه شناسائی شده هستند.


عنوان: پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع
ارسال شده توسط: admin در 19 ارديبهشت 1392,ساعت 14:06:00
 
نه عزیز
هیچکدام از اینهایی که گفتید نیست
آی پی سرور که تغییر نکرده
فایروال رو هم چک کردم مشکلی نبود
اگه فایروال فعال باشه اصلا سیستم ها داخل شبکه نمیاند.
مشکل من اینه که سیستمها داخل شبکه هستند ولی آیکون ورود کاربر روی مانیتور فعال نمیشه
کلاینت ها کاملا نصب شده اند و داخل شبکه شناسائی شده هستند.
وقتی آیکون نرم افزار در کلاینت به شکل آبی دایره ای در میاد یعنی که ارتباطش با سرور وصل نیست که میتونه یکی از دلایل زیر رو داشته باشه.

1ـ فایل معرف در کلاینت نصب نشده.
2ـ IP سرور بعد از آخرین فایل معرف نصب شده در کلاینت عوض شده باشه.
3ـ فایروال ویندوز و یا آنتی ویروس سرور مانع برقراری ارتباط کلاینت با سرور شود.

در ضمن موارد بالا به این معنی نیست که شبکه مشکل داره!
در صورتی که موفق نشدید مشکل رو حل کنید تماس بگیرید تا مشکلتون رو بررسی کنم


عنوان: پاسخ : محو شدن آیکون ورود به سیستم در حالت اکانتینگ در شروع
ارسال شده توسط: شتاب در 07 مرداد 1392,ساعت 10:39:52
.