انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: caffeenetsingle در 05 خرداد 1392,ساعت 10:37:23



عنوان: عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: caffeenetsingle در 05 خرداد 1392,ساعت 10:37:23
با سلام و خسته نباشيد
نرم افزار و تازه ابديت كردم و نسخه الترا هست . در هيچ كدام از روش ها حجم رو محاسبه نمي كنه . كارت شبكه كلاينت ها هم يكي بيشتر نيست و مطمئنم كه همگي آبديت شدن.
با تشكر


عنوان: پاسخ : عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: admin در 05 خرداد 1392,ساعت 12:24:32
چند کارت شبکه در کلاینت دارید؟
دیپ فریز رو غیرفعال کنید.
در فایل CSets.ini مقدار Adapter رو اگه 1 هست 0 کنید و اگر 0 هست 1 کنید
سپس روش محاسبه حجم رو بذارید روی روش 2 و در قسمت مشاهده پهنای باند نگاه کنید که جلو استیشن نوشته باشه روش محاسبه حجم 2


عنوان: پاسخ : عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: caffeenetsingle در 05 خرداد 1392,ساعت 17:38:13
سلام
يك كارت شبكه دارند.
اين كارو انجام دادم ولي درست نشد.
مهندس جان در ابتدا كه در سرور نصب كردم مشكلي نداشت ولي بعد از اينكه كلاينت ها رو آبديت كردم اين جوري شد . الان ديگه سايت هاي بازديد شده و هم نشون نمي ده


عنوان: پاسخ : عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: admin در 06 خرداد 1392,ساعت 06:07:05
وقتی محاسبه حجم انجام نشه لاگ بازدید هم نشون داده نمیشه. فکر کنم باید روی سیستمتون ریموت کنم.
لطفا پرداخت آنلاین پشتیبانی و ریموت (به مبلغ 5 هزارتومان) رو انجام بدید سپس تو تایم 10 تا 14 تماس بگیرید تا روی سیستمتون ریموت کنم.


عنوان: پاسخ : عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: ertebat sabz در 07 خرداد 1392,ساعت 08:30:55
لطفا پرداخت آنلاین پشتیبانی و ریموت (به مبلغ 5 هزارتومان) رو انجام بدید سپس تو تایم 10 تا 14 تماس بگیرید تا روی سیستمتون ریموت کنم.

این که نشد پشتیبانی مهندس برای حل مشکل 5 هزار تومان بایستس پرداخت کنیم؟


عنوان: پاسخ : عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: admin در 08 خرداد 1392,ساعت 05:22:21
 
لطفا پرداخت آنلاین پشتیبانی و ریموت (به مبلغ 5 هزارتومان) رو انجام بدید سپس تو تایم 10 تا 14 تماس بگیرید تا روی سیستمتون ریموت کنم.

این که نشد پشتیبانی مهندس برای حل مشکل 5 هزار تومان بایستس پرداخت کنیم؟
ما مشتری داریم سال 86 خرید کرده الان سال 92 باید به خاطر 30 هزارتومنی که سال 86 پرداخت کردند وقت و انرژی بذاریم که مشکلات رو رایگان حل کنیم؟ در روز ده تا مشتری با این عقیده پشتیبانی بخواند که ما کلا باید به صورت رایگان درخدمت عزیزان باشیم.
خرید نرم افزار شامل هزینه پشتیبانی نمیشه و ما سعی کردیم حدالمقدور از مشترکین برای پشتیبانی مبلغی دریافت نکنیم. اما امکان پشتیبانی ریموت به صورت رایگان برای ما وجود نداره.


عنوان: پاسخ : عدم محاسبه حجم
ارسال شده توسط: abhar.click در 08 خرداد 1392,ساعت 18:11:51
آقا به نظر من کار درستی میکنید بالاخره همه واسه یه لقمه نون داریم میدویم ضمن اینکه کسی بخواد از پشتیبانی رایگان استفاده کنه از همین انجمن می تونه تمام مشکلاتشو حل کنه چون اینجا واسه اکثر مشکلات جواب هست یه کم هم طرف خودش باید واسه حل مشکلش زحمت بکشه دیگه همه چی که مجانی نمیشه