انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: ina$ در 17 مهر 1389,ساعت 02:23:42



عنوان: مشکل در کلاینت ...
ارسال شده توسط: ina$ در 17 مهر 1389,ساعت 02:23:42
با سلام
چرا با هر بار تغییر ای پی سرور بایستی دیسکت معرف رو نصب کرد ؟؟؟
کانکشن ای دی اس ال رو شیر کردم ... و از کارت شبکه دوم کابل رو به سویچ متصل کرده ام ... و ای پی کارت شبکه 192.168.0.1 رو انتخاب کردم ... متاسفانه فایل معرف به جای این ادرس ای پی کانکشن اصلی رو نمایش میده ...
و خیلی مشکل ساز میشه و هر وقت ای پی اصلی تغییر کنه بایستی دیسکت معرف رو از اول .... و در صورتی که سیستمها فریز باشند خیلی مشکل ساز میشود.
برنامه ایزی کافه این امکان رو دارد که ایپی رو دستی وارد کرد .... برای حل این مشکل چه کار باید کرد ؟؟؟ با تشکر


عنوان: پاسخ : مشکل در کلاینت ...
ارسال شده توسط: admin در 17 مهر 1389,ساعت 07:30:55
سلام.
شما باید آیپی سرورتون رو در حالت ثابت قرار بدید که هربار نیاز به ساخت فایل معرف نباشه. برای ساخت فایل معرف همانطور که در راهنمای نصب نرم افزار توضیح داده شده باید اتصال اینترنت خودتون رو قطع کنید (اتصال اینترنت نه اتصال شبکه)
از طریق رجیستری ویندوز میتونید به صورت دستی آیپی سرور رو وارد کنید. ولی توصیه میکنم IP سرورتون رو در حالت ثابت قرار بدید. تا هیچ وقت نیاز به ساخت مجدد نباشه.


عنوان: پاسخ : مشکل در کلاینت ...
ارسال شده توسط: ina$ در 20 مهر 1389,ساعت 14:02:53
داخل فایل آموزش چیزی نیست اگه ممکنه لینک بدین


عنوان: پاسخ : مشکل در کلاینت ...
ارسال شده توسط: admin در 21 مهر 1389,ساعت 16:09:14

راهنمای نصب نرم افزار
 (http://www.parvazeh.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%86%D8%AA-2008021329/)