انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: آریانا در 08 خرداد 1390,ساعت 12:37:05



عنوان: مشکل در پرینت
ارسال شده توسط: آریانا در 08 خرداد 1390,ساعت 12:37:05
سلام مهندس جان
خسته نباشید
من آبدیت نرم افزارو گرفتم و نصب کردم خیلی هم خوب جواب می داد ولی چند روزی هست که پشت سر هم این ارورو می ده
the microsoft jet database engine cannot find the input table or query print .make sure it exists and that its name is spelled correctly
و پرینت های ارسالی رو حساب نمی کنه و دائمأ ارور میاد روصفحه و مجبور میشیم برنامه مدیریت کافی نت رو ببندیم.
خواهشأ زودتر کمک کنید که شدیدأ کارمون گیره.
با تشکر


عنوان: پاسخ : مشکل در پرینت
ارسال شده توسط: admin در 08 خرداد 1390,ساعت 13:08:08
سلام.
در پنجره خط دستور (پنجره سیاه رنگ) این دستور رو بزنید :
کد:
Server RepairPrintDB


عنوان: پاسخ : مشکل در پرینت
ارسال شده توسط: آریانا در 08 خرداد 1390,ساعت 17:43:07
مهندس جان این دستور و زدم ارورها میره ولی دوباره زمانی که از یکی از کلاینت ها پرینت میاد بازم  همین مشکل و دارم


عنوان: پاسخ : مشکل در پرینت
ارسال شده توسط: admin در 08 خرداد 1390,ساعت 18:19:42
یه بار آپدیت رو دانلود و روی سرورتون نصب کنید ببینید درست میشه...