انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: noavaran در 19 دي 1390,ساعت 15:14:58



عنوان: نداشتن اکتیو
ارسال شده توسط: noavaran در 19 دي 1390,ساعت 15:14:58
سلام دوستان خیلی ممنون برای ورژن جدید نرم افزار
و من به مشکل برخورد کردم یکیش اینه که وقتی میام کدکامپیوتر و بقه رو میزنم کد اکتیو روبه من نشون نمیده
و وقتی هم میام نسخه آزمایشی رو میزنم یکی از کابین هامو نمیشناسه


عنوان: پاسخ : نداشتن اکتیو
ارسال شده توسط: admin در 20 دي 1390,ساعت 15:53:29
برای دریافت کد اکتیو باید مبلغی پرداخت کنید.
مبلغ پرداختی بسته به نسخه ای که بخواهید فرق میکنه. حتی در یک حالت میتونه رایگان باشه
توضیحات بیشتر رو اینجا بخونید :
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=734.0