انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: abhar.click در 14 اسفند 1390,ساعت 02:57:41



عنوان: عدم ثبت شناسه
ارسال شده توسط: abhar.click در 14 اسفند 1390,ساعت 02:57:41
با سلام و خسته نباشید
قبلا وقتی شناسه یک سیستم را میزدیم میتوانستیم نام و نام خانوادگی را وارد کنیم ولی بعد از دانلود و نصب آپدیت از سایت ،ضمن اینکه شکل قسمت شناسه تغییر یافته و گزینه های کد ملی و غیره اضافه شده متاسفانه موفق به ثبت مشخصات نشدیم ، لطفا بررسی کنید. با تشکر.


عنوان: پاسخ : عدم ثبت شناسه
ارسال شده توسط: admin در 14 اسفند 1390,ساعت 07:15:13
برای ثبت شناسه دکمه تایید رو بزنید. بعید میدونم مشکلی وجود داشته باشه ولی چشم بررسی میشه.


عنوان: پاسخ : عدم ثبت شناسه
ارسال شده توسط: abhar.click در 14 اسفند 1390,ساعت 10:00:31
سلام مجدد
مهندس جان میدونم باید دگمه تایید رو زد تا شناسه ثبت بشه ولی ما هر کاری کردیم ثبت نشد میشه یه راهنمایی کنید چطوری برگردیم به همون نسخه الترا و آپدیتی که نصب کردیم حذف بشه و با همون نسخه بدون آپدیت کار کنیم چون اونجا ثبت میشد و مشکلی نداشت. اگه من نرم افزار رو دوباره دانلود کنم و دوباره نصبش کنم بازم آپدیت داره؟ اگه اینجوریه لطفا فایل نصب نسخه الترا رو همینجا بذارید. ممنون


عنوان: پاسخ : عدم ثبت شناسه
ارسال شده توسط: admin در 15 اسفند 1390,ساعت 02:02:38
فایل آپدیت رو از بخش دانلود سایت دانلود کنید :
http://www.parvazeh.com/update.exe