انجمن هاي پشتيباني پروازه

کافی نت و گیم نت => سخت افزار و مشکلات سخت افزاری => نويسنده: hose در 05 بهمن 1392,ساعت 11:41:23



عنوان: مشکل برنامه مدیریت کافی با سخت افزار
ارسال شده توسط: hose در 05 بهمن 1392,ساعت 11:41:23
سلام دوستان عزیز ...
من با توجه به جابجایی که توی کافی نتم دادم تمامی کابل کشی رو جمع آوری کردم و حالا از گیرنده وایرلس DWA-131 , D-Link استفاده می کنم .
نکته اینجاست فاصله مودم من با کلاینت ها در حدود 6 الی 7 متری هستش بعد از نصب برنامه مدیریت کافی نت سیستم ها رو آی پی گذاری کردم و برای سرور هم شناسایی شد
ولی هر چند دقیقه یه بار ارتباط سرور با کلاینت ها قطع میشه و توی قسمت وضعیت ها میگه که خاموش هستن و بعد از چند دقیقه مجدداً وصل میشن به سرور ....!!!

حالا برای رفع این مشکل چیکار کنم ؟؟؟؟

در زمان قطع کلاینت با سرور ، اینترنت رو تست زدم که گفتم شاید اینترنت قطع شده ولی اینترنت وصل بود ؟!؟!؟؟!؟

مدل مودم :  TP-Link (TD-8901G


عنوان: پاسخ : مشکل برنامه مدیریت کافی با سخت افزار
ارسال شده توسط: hose در 05 بهمن 1392,ساعت 13:38:28
ببخشید(http://forum.parvazeh.com/richedit/smileys/YahooIM/rose.gif)   دوستان راه حلش رو پیدا کردم :
اول اینکه مودم رو ریست کردم بصورت کامل
دوم فهمیدم که گیرنده وایرلس اگر خود وایرلس رمز نداشته باشه خیلی بهتر و سریعتر کانکت میشه بهش

نکته : چون وایرلس مودم من الان رمز نداره وارد قسمت وایرلس مودم شدم و آدرس فیزیکی گیرنده های وایرلس رو بصورت دستی براش وارد کردم که فقط اینا بتونن بهش کانکت کنن

الان نرم افزار مدیریت کافی نت مثل ساعت داره کار می کنه !!!!(http://forum.parvazeh.com/richedit/smileys/YahooIM/dd.gif) 


عنوان: پاسخ : مشکل برنامه مدیریت کافی با سخت افزار
ارسال شده توسط: iranian در 05 خرداد 1394,ساعت 20:45:35
دوست گلم من 5 ساله كلا دستگاه هاي ارتباطيم وايرلسه اگه دوست داشتي زنگ بزن راهنمايت كنم من خيلي براشون دردسر كشيدم ولي الان عين ساعت كار ميكنه
09191860292


عنوان: پاسخ : مشکل برنامه مدیریت کافی با سخت افزار
ارسال شده توسط: admin در 09 تير 1394,ساعت 14:53:09
فایل معرف رو باید در سرور ساخته و در کلاینت نصب کنید.