انجمن هاي پشتيباني پروازه

انجمن هاي Turbo Net Manager => سوالات شما => نويسنده: NeT_Time در 12 بهمن 1393,ساعت 22:33:16



عنوان: پاک کردن از کلاینت و نصب مجدد
ارسال شده توسط: NeT_Time در 12 بهمن 1393,ساعت 22:33:16
سلام ، ما الان 3 روزه مشکل داریم و از سرور یکی از کلاینت ها کار نمیکنه یعنی چراغش روشن میشه معلومه ولی وقتی صفرش میکنیم
و شخصی میشینه پای دستگاه تایمش شروع نمیکنه مگر اینکه دستی من از سرور سیستم رو باز کنم و دوم اینکه حجم رو هم نمیشه
محدود کرد انگار برنامه هست ولی کار نمیکنه و اون علامت کنار ساعت که باید رنگی باشه به صورت یک دایره ابی علامت تعجب در اومده
و هرکاری هم میکنم برنامه رو از روی اون سیستم پاک کنم نمیشه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
(http://forum.parvazeh.com/Smileys/default/cry.gif)


عنوان: پاسخ : پاک کردن از کلاینت و نصب مجدد
ارسال شده توسط: admin در 15 بهمن 1393,ساعت 02:08:37
سلام.
آیپی سرور رو ثابت کنید.
فایل معرف ساخته و در این کلاینت نصب کنید.
از قسمت مدیریت IP ها شماره استیشن این استیشن رو تنظیم کنید.
اگه مشکل حل نشده فایروال ویندوز و کلاینت رو خاموش کرده و فایروال آنتی ویروس رو خاموش کنید.
اگه مشکل حل نشد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.
پاک کردن نرم افزار کمکی به حل مشکل نمی کنه.