+ انجمن هاي پشتيباني پروازه
نام کاربري: ذخيره؟
رمز عبور:
  دیدن ارسال ها
صفحه: 1 [2] 3 4 ... 170
16  انجمن هاي Turbo Net Manager / آموزش ها عمومي / پاسخ : وقتی محاسبه حجم انجام نمی شود : 29 فروردين 1394,ساعت 10:50:15
باید از روش دوم یا سوم محاسبه حجم استفاده کنید.
17  انجمن هاي Turbo Net Manager / آموزش ها عمومي / پاسخ : خذف کامل برنامه از روی کلاینت : 29 فروردين 1394,ساعت 10:49:55
باید فایل ستاپ نرم افزار رو اجرا و به محض اجرا دکمه کنسل رو بزنید. سپس فولدر نرم افزار رو حذف کنید.
18  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مانيتورينگ : 15 فروردين 1394,ساعت 08:51:59
دستور مانیتورینگ :
obs,1
19  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : خطا در پشتیبان گیری : 15 فروردين 1394,ساعت 08:51:19
سلام برای اطمینان بیشتر از کل فولدر نرم افزار کپی داشته باشید.
20  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه حجم کلاینت ها در حالت استاندارد یوزر : 15 فروردين 1394,ساعت 08:51:00
در قسمت دانلود مطمئن بشید که مقدار کالیبره کردن روی 0.25 باشه.
21  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل : 15 فروردين 1394,ساعت 08:50:13
این نباید حجم اینترنت باشه احتمالا نرم افزار خاصی نصب کردید که این مشکل پیش اومده.
22  انجمن هاي Turbo Net Manager / آموزش ها عمومي / پاسخ : پرینت نگرفتن : 02 اسفند 1393,ساعت 01:38:30
فایل ستاپ نرم افزار رو در کلاینت اجرا و به محض اجرا شدن کنسل کنید. سپس فایل NetP.exe رو در کلاینت در مسیر نصب نرم افزار حذف کنید.
اگه مشکل حل نشد تنظیمات Sharing پرینتر رو چک بفرمائید و ارتباط با توربونت نباید داشته باشه.
23  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه حجم کلاینت ها در حالت استاندارد یوزر : 02 اسفند 1393,ساعت 01:37:20
باید روش محاسبه حجم رو عوض کنید یا اینکه از یوزر ادمین استفاده بفرمایید.
24  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : چند سوال : 02 اسفند 1393,ساعت 01:34:56
در انجمن تاپیکش هست باید سرچ بزنید و طبق اون عمل کنید.
برای سوال دوم باید دکمه انصراف بزنید تا بایگانی نشه.
در مورد سوال سوم حتما فایل معرف رو در سرور ساخته و در کلاینت ها نصب کنید.
25  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : پاک کردن از کلاینت و نصب مجدد : 15 بهمن 1393,ساعت 02:08:37
سلام.
آیپی سرور رو ثابت کنید.
فایل معرف ساخته و در این کلاینت نصب کنید.
از قسمت مدیریت IP ها شماره استیشن این استیشن رو تنظیم کنید.
اگه مشکل حل نشده فایروال ویندوز و کلاینت رو خاموش کرده و فایروال آنتی ویروس رو خاموش کنید.
اگه مشکل حل نشد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.
پاک کردن نرم افزار کمکی به حل مشکل نمی کنه.
26  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : بکاپ گیری : 15 بهمن 1393,ساعت 02:07:20
بهتر است همزمان با بک آپ گیری با نرم افزار، یک کپی از فولدر نصب نرم افزار هم داشته باشید.
27  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : راهنمایی کامل برای کد ملی : 08 بهمن 1393,ساعت 11:33:36
حتما باید کد ملی ها توسط اپراتور وارد بشه. اما می تونید با ساخت اشتراک در دفعات بعدی خود کاربر اطلاعاتشو وارد کنه.
28  کافی نت و گیم نت / نرم افزار و مشکلات نرم افزاری / پاسخ : عدم محاسبه حجم در ویندوز 7 : 08 بهمن 1393,ساعت 11:31:20
اینجا رو مطالعه کنید :
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=1283.0
29  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : آموزش نصب در ویندوز 8.1 : 29 دي 1393,ساعت 12:19:16
زبان شما به جای فارسی(Farsi)ـ  Faerosi انتخاب شده!. زبان رو روی فارسی تنظیم کنید.

با شماره پشتیبانی داخل سایت تماس بگیرید.
30  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : از کار افتادن Turbo در کلاینت بعد از نصب دیگ فریز : 29 دي 1393,ساعت 12:17:47
برای تست فایروال سرور و کلاینت ها رو غیر فعال کنید. سپس آنتی ویروس رو در سرور و کلاینت غیرفعال بفرمائید ببینید مشکل حل شده یا خیر.
مطمئن بشید IP سرور ثابت و فایل معرف نصب شده باشه.
صفحه: 1 [2] 3 4 ... 170
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!