دیدن ارسال ها
|
صفحه: [1] 2
|
3
|
انجمن هاي Turbo Net Manager / آموزش ها عمومي / پاسخ : عدم مانیتورینگ
|
: 15 مرداد 1393,ساعت 02:08:58
|
سلام مهندس من دوساله از توربو استفاده میکنم ولی این بار به مشکلی برخوردم که نمی تونم حلش کنم نرم افزار رو سیستم سرور وکلاینت ها نصب شده و آنتی ویروس و فایروال رو هم غیر فعال کردم اما یکی از کلاینته ها رو شناسایی نمیکنه
نرم افزار نصب شده رو سیستم سرور هم به محض رستارت شدن سیستم ارتباطشو با کلاینت ها از دست میدهد ممنون اگه راهنمایی بفرمائید
|
|
|
6
|
انجمن هاي Turbo Net Manager / كافي نت ها / پاسخ : دردسر
|
: 30 دي 1391,ساعت 01:55:56
|
سلام مهندس سوال دوستمون شاید اینطور جواب بدیم بتونه مشکلشو حل کنه اول سیستم ها را از حالت فریز خارج کنید بعد فایل معروف را دوباره اجرا کنید نرم افزار با به انتی ویروس به عنوان فایل بی خطر معرفی کنید شماره پورت های کلاینت ها رو هم چک کنید وبعد ای پی ها را دستی وارد کنید به احتمال زیاد مشکلتون حل بشه
|
|
|
11
|
انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در عدم نمایش محتوای سیستم های کلاینت
|
: 07 دي 1391,ساعت 05:45:21
|
مهندس سلام مشکل من حل شد اتفاقا مانیتورینگش خیل یعالیه نمیدونم چیه اما هم سرعت هم وضوح تصویرش خیلی بالاست شاید مشکل اصلی پروت ها باشه فقط یه سوال دارم شش سیستم دارم هر وقت بخوام سیستم ها رو روشن کنم باید اول سیستم شش رو روشن کنم تا سرور بتونه سیستم 6 رو شناسایی کنه اما اگه بخوام سیستم شش رو بعد از سیستم های دیگه روشن کنم سرور نمی تونه شناسایی کنه
|
|
|
|