صفحه: [1] 2
موضوع: مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور  (دفعات بازدید: 29230 بار) اختيارات جستجو
0 کاربران و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.
« : 13 تير 1392,ساعت 07:45:21 »
hadi201097
کاربر جدید
*

تعداد ارسال: 12

ديدن مشخصات آدرس ايميل
مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

سلام،بعد از خاموش روشن شدن سیستم سرور بیشتر IP ها به هم میریزد و بعضی از کلاینت ها را هم نمی شناسد.مشکل از کجاست؟   
با تشکر.
« آخرين ويرايش: 13 تير 1392,ساعت 07:47:56 توسط hadi201097 » خارج شده است
thanks

« پاسخ #1 : 13 تير 1392,ساعت 17:17:58 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

سلام.
در صورتی که آیپی سرور ثابت نیست آیپی سرور رو ثابت کنید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #2 : 14 تير 1392,ساعت 08:01:37 »
hadi201097
کاربر جدید
*

تعداد ارسال: 12

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

ایپی سرور ثابت است اما بازم نمی شناسه و شماره کلاینت ها رو هم عوض می کنه
خارج شده است
thanks

« پاسخ #3 : 15 تير 1392,ساعت 06:14:42 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

از منوی راهنما مشاهده جزئیات کانکشن خط دوم که آیپی سرور رو نوشته رو نگاه کنید.
بعد در کلاینت ها در regedit.exe وارد قسمت Hotkey Local Machine شده و در قسمت Software وارد بخش NetManager بشید و قسمت Server رو هم ببینید که با آیپی سرور یکی باشه.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #4 : 15 تير 1392,ساعت 15:50:09 »
hadi201097
کاربر جدید
*

تعداد ارسال: 12

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

با آیپی سرور یکی است . اگه سیستم ریست بشه می شناسه،چرا همون اول نمی شناسه؟چیکار کنم همون اول بشناسه؟
خارج شده است
thanks

« پاسخ #5 : 16 تير 1392,ساعت 03:35:49 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سر

در صورتی که در کلاینت ها چند کارت شبکه دارید کارت شبکه هایی که مربوط به کانکشن لوکال نمیشه رو غیرفعال کنید و تست بفرمائید.
فایل نصب نرم افزار رو در کلاینت اجرا و سپس دکمه کنسل رو بزنید سپس از مسیر نصب نرم افزار فایل ServerFinder رو حذف کنید.
نوع آیپی کلاینت ها رو از حالت  DHCP به حالت ثابت تغییر بدید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #6 : 16 تير 1392,ساعت 06:52:38 »
hadi201097
کاربر جدید
*

تعداد ارسال: 12

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سر

یک کارت شبکه بیشتر نداریم.فایل نصب رو اجرا و بعد کنسل رو زدم.بعد Server Finder رو حذف کردم ولی از کجا آیپی کلاینت ها  رو از حالتDHCPبه حالت ثابت تغییر بدم .
در ضمن اگر از مسیر نصب نرم افزار دکمه ی clmn رو بزنم سرور کلاینت رو میشناسه و کلاینت رو میبنده.
نکته آخر این که دیگه شماره کلاینت ها رو عوض نمی کنه،ممنون اگه سریع تر کمک کنین این مشکلم هم حل بشه.
« آخرين ويرايش: 16 تير 1392,ساعت 12:43:39 توسط hadi201097 » خارج شده است
thanks

« پاسخ #7 : 17 تير 1392,ساعت 07:46:40 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

برای ثابت کردن آیپی ها می تونید تاپیک زیر رو بخونید و یا از یه متخصص شبکه کمک بگیرید.
http://forum.parvazeh.com/index.php?topic=692.0
البته آموزش بالا برای سرور هستش که می تونید دقیقا همین کارو واسه کلاینت ها انجام بدید.
در صورتی که با اجرای CLMN برنامه اکی میشه یعنی اینکه برنامه در کلاینت بسته میشه که باید ببینید علتش چیه.
برای تست در کلاینت ها دیپ فریز رو غیرفعال کنید (تا شماره استیشن ها بعد مرتب شدن دیگه تغییر نکنه) و وقتی همه چی اکی بود و شماره استیشن ها درست بود بعد دیپ فریز رو فعال کنید.
برای تغییر شماره استیشن ها علاوه بر استفاده از قسمت IP Manager یا مدیریت IP می تونید در کلاینت وارد مسیر زیر بشید:
در کلاینت ها در regedit.exe وارد قسمت Hotkey Local Machine شده و در قسمت Software وارد بخش NetManager بشید ,قسمت Port نمایش دهنده شماره استیشن شماست.
البته برای ثابت موندن شماره استیشن باید دیپ فریز رو غیرفعال کنید و ریست کنید در صورتی که شماره استیشن ثابت موند بعد دیپ فریز رو فعال کنید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #8 : 17 تير 1392,ساعت 15:08:35 »
hadi201097
کاربر جدید
*

تعداد ارسال: 12

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

آیپی سرور و کلاینت ها ثابته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چیکار کنم برنامه در کلاینت ها بسته نشه؟
« آخرين ويرايش: 17 تير 1392,ساعت 15:11:13 توسط hadi201097 » خارج شده است
thanks

« پاسخ #9 : 19 تير 1392,ساعت 07:06:03 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

عرض کردم دیپ فریز رو غیرفعال کنید و برنامه رو اجرا کنید و ریستارت کنید. ببینید اگه اکی شد بعد دیپ فریز رو اجرا کنید.
باید ببینید چه چیزی باعث بسته شدن برنامه میشه.
مثلا آنتی ویروس رو غیرفعال کنید و تست بفرمائید.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #10 : 20 تير 1392,ساعت 16:16:57 »
hadi201097
کاربر جدید
*

تعداد ارسال: 12

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

روی کلاینت ها آنتی ویروس نداریم،در ضمن فایروال همه ی کلاینت ها خاموشه.
خارج شده است
thanks

« پاسخ #11 : 20 تير 1392,ساعت 23:50:23 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

ببینید وقتی سیستم روشن میشه نرم افزار اجرا میشه؟ شاید اصلا از ابتدا نرم افزار اجرا نمیشه با بالا اومدن ویندوز.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #12 : 24 مرداد 1392,ساعت 06:45:32 »
jafikord
کاربر جدید
*


نام كافي نت: آسیاتک روانسر
تعداد ارسال: 27

ديدن مشخصات
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

با سلام خدمت مهندس عزیز
استیشن ها بعد از روشن شدن سرور دو ساعت زمان میبره تا ارتباط برقرار کنه دلیلشو ممنون میشم مطرح کنید
خارج شده است
thanks

« پاسخ #13 : 26 مرداد 1392,ساعت 16:41:43 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

 
خواهشاً جواب بدید
خدمتتون عرض کردم تماس بگیرید (یعنی تلفن بزنید!) تا مشکلتون رو بررسی کنم.
 
خارج شده است

thanks

« پاسخ #14 : 27 مرداد 1392,ساعت 16:45:02 »
jafikord
کاربر جدید
*


نام كافي نت: آسیاتک روانسر
تعداد ارسال: 27

ديدن مشخصات
پاسخ : مشکل در برقراری ارتباط کلاینت ها با سرور

شما رفع مشکل نمایید بنده هر چقدر بفرمایید تقدیم خواهم کرد
خارج شده است
thanks

صفحه: [1] 2
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!