صفحه: [1]
موضوع: مشکل  (دفعات بازدید: 1591 بار) اختيارات جستجو
0 کاربران و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.
« : 23 بهمن 1389,ساعت 19:44:52 »
ali123
کاربر جدید
*

نام كافي نت: bistoon
تعداد ارسال: 8

ديدن مشخصات آدرس ايميل
مشکل

سلام خسته نباشید
یک هفته ای هست که نرم افزارم درست کار نمی کنه صبح که سیستم رو روشن می کنم کلاینت ها رو نمی شناسه و باید ابدیت کنم یا دوباره نصب کنم  اما روز بعد دوباره همینطوریه.و سوال اینکه ایا برای ابدیت برنامه باید کلاینت ها نیز ابدیت شوند یا نیازی نیست .من نسخه ای که نصب کردم از روی سایت دانلود کرده ام وقتی با اشاره گر موس اشاره می کنم ورژن 1.0.0.0 را نشان می دهد با ید ابدیت شود یا خیر .درضمن  قضیه ورژن 1.0.0.99 چیه مرسی
کافی نت بیستون
خارج شده است
thanks

« پاسخ #1 : 24 بهمن 1389,ساعت 20:24:45 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل

سلام. سلامت باشید.
برای حل مشکل باید ابتدا در Task Manager ببینید در لیست Process چندتا Turbo Net Manager هست. اگر دوتا بود یعنی اینکه نرم افزار از جایی دیگر هم اجرا میشود (در همان سرور) که باید پیدا نموده و حذفش کنید (اول End Process کنید) احتمالا فایل اجرایی دوم در مسیر TEmp ویندوز باشه. که بعد اینکه End Process کردیدش باید حذفش کنید.
اگه از ویندوز Seven یا ویستا استفاده میکنید وقتی روی Process کلیک راست میکنید Open file location شما رو به مسیری که نرم افزار ازش اجرا شده میبره که میتونید به راحتی حذفش کنید.
بنابراین این مشکل ناشی از اجرا شدن دو پروسس از TurboNetManager.exe هست که باید جلوش رو بگیرید.
بله کلاینت ها هم باید آپدیت بشه. مطمئن ترین روش آپدیت اینه که دیپ فریز ها رو غیر فعال کنید و فایل آپدیت را از سایت دانلود نموده و روی سرور و کلاینت ها نصب کنید.
1.0.0.0 نسخه پکیج ستاپ و 1.0.0.99 نسخه نرم افزار توربونت است.
خارج شده است

thanks

صفحه: [1]
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!