+ انجمن هاي پشتيباني پروازه
نام کاربري: ذخيره؟
رمز عبور:
  دیدن ارسال ها
صفحه: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه قیمت پرینت : 16 اسفند 1390,ساعت 04:54:01
بله مهندس پرینتر هم نصبه و هم وصله ولی قیمت محاسبه نمیشه حتی پیغام ارسال پرینت هم نمیاد من حتی مدیریت پرینت رو فعال کردم ولی بازم قیمت محاسبه نشد البته یکی از سیستم ها درست کار میکنه ولی بقیه نه پیغام میده و نه قیمت رو محاسبه میکنه
شرمنده دیگه مهندس اگه لطف کنین یه بررسی دقیقتر داشته باشین ممنون میشم.
92  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه قیمت پرینت : 15 اسفند 1390,ساعت 05:37:16
با سلام مجدد
مهندس جان ip سیستم منشی و همه کلاینتهای من ثابته از اول ثابت بود ولی متاسفانه قیمت پرینت محاسبه نمیشه و مجبوریم قیمت رو به حساب مشتری اضافه مکنیم لطفا یه بررسی دقیقتر داشته باشین ممنون میشم.
93  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : لایسنس : 15 اسفند 1390,ساعت 05:24:34
با سلام
نه دوست عزیز با پارتیشن بندی مشکلی پیش نمیاد اگر هارد سیستم سرورتو عوض کنی باید سریال جدید بگیری اونم نه با قیمت اولیه قیمت تعویض سریال کمتر از خرید اولیه است.
94  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم ثبت شناسه : 14 اسفند 1390,ساعت 10:00:31
سلام مجدد
مهندس جان میدونم باید دگمه تایید رو زد تا شناسه ثبت بشه ولی ما هر کاری کردیم ثبت نشد میشه یه راهنمایی کنید چطوری برگردیم به همون نسخه الترا و آپدیتی که نصب کردیم حذف بشه و با همون نسخه بدون آپدیت کار کنیم چون اونجا ثبت میشد و مشکلی نداشت. اگه من نرم افزار رو دوباره دانلود کنم و دوباره نصبش کنم بازم آپدیت داره؟ اگه اینجوریه لطفا فایل نصب نسخه الترا رو همینجا بذارید. ممنون
95  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / عدم ثبت شناسه : 14 اسفند 1390,ساعت 02:57:41
با سلام و خسته نباشید
قبلا وقتی شناسه یک سیستم را میزدیم میتوانستیم نام و نام خانوادگی را وارد کنیم ولی بعد از دانلود و نصب آپدیت از سایت ،ضمن اینکه شکل قسمت شناسه تغییر یافته و گزینه های کد ملی و غیره اضافه شده متاسفانه موفق به ثبت مشخصات نشدیم ، لطفا بررسی کنید. با تشکر.
96  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه قیمت پرینت : 13 اسفند 1390,ساعت 09:26:30
با عرض شرمندگی
مهندس منظور از ثابت کردن آی پی کلاینتها چیه میشه دقیقا توضیح بدین چکار باید بکنم؟
97  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : عدم محاسبه قیمت پرینت : 13 اسفند 1390,ساعت 08:25:28
سلام مجدد خدمت مهندس
آقا PrnStatus رو در مسیر نصب برنامه داریم ولی مشکل من عدم محاسبه قیمت پرینت هستش توی تنظیمات کالا هم تمام تنظیمات رو همونطور که در انجمن گفته بودید انجام دادم ولی نشد و قیمت محاسبه نشد و به سبد خرید مشتری اضافه نشد البته این نسخه فقط این مشکل رو داره نسخه قبلی دقیقا حساب میکرد ضمنا باید بگم من 9 تا سیستم تو کافی نت دارم فقط یکی از سیستم ها قیمت رو حساب میکنه و به سبد خرید اضافه میکنه بقیه نه.
اما در قسمت بایگانی فروش تعداد پرینتهایی که از سیستم ها گرفته شده رو میاره ولی همه رو میزنه station10  در صورتی که ما اصلا استیشن 10نداریم.
لطفا راهنمایی کنید.ممنون
98  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / عدم محاسبه قیمت پرینت : 07 اسفند 1390,ساعت 09:02:55
با سلام خدمت مهندس عزیز
آقا ما از وقتی نسخه دو نرم افزار رو خریدیم و نصب کردیم نمی تونیم قیمت پرینت های ارسالی رو بزنیم رو سبد خرید یعنی نرم افزار قبلی (نسخه1) قیمت پرینتها رو میزد به حساب مشتری و محاسبه می کرد الان متاسفانه محاسبه نمیکنه چکار کنیم مهندس تمام کارایی که توی انجمن گفته بودید هم انجام دادم ولی نشد.
99  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در نصب برنامه نت لیمیتر : 11 بهمن 1390,ساعت 02:13:51
با سلام خدمت مهندس
آقا ما هر کاری کردیم نتونستیم کلاینتها رو محدود گنیم که از یه مقدار بیشتر مثلا 256 k پهنای باند نتونن استفاده کنند تمام مراحلی که گفتید در آموزشها و سوالات دوستان همه رو تست کردیم نشد که نشد.
ویندوز تمام کلاینتهای من 7 هستش و نت لیمیتر هم اونطوری که گفتید نصب کردم البته در مورد آپدیتش موندم راستش منظورتونو از جایگزین فایلی که از سرچ پیدا کردید رو نفهمیدم یعنی نتونستم درست انجام بدم وقتی سرچ میزنم همون فایل آپدیت که میخوام نصبش کنم رو میاره و از ویندوز هیچ آپدیتی وجود نداره که من جایگزین کنم
مهندس جان یه کاری کن ما بتونیم یه جور دیگه سیستم ها رو محدود کنیم با نت لیمیتر نمیشه
البته من وقتی نت لیمیتر رو نصب میکنم و مراحل بعدی رو انجام میدم تو تنظیماتی که برای نمونه گفته بودید عدد کنار تیک نت لیمیتر  با اعداد پهنای باند در سیستم سرور یکی باشه رو هم تنظیم میکنم ولی بعد از ریسیت شدن سیستم اون عدد عوض میشه و خیلی بالاتر از اون چیزی که من تنظیم کرده بودم میشه این مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید
ممنون
100  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در کاهش پهنای باند کلاینت ها : 29 دي 1390,ساعت 16:15:59
با سلام مجدد
این روش که گفتید رو تست می کنم ولی مهندس قضیه آپدیت کلاینتها چی میشه؟نرم افزار میگه باید بروزرسانی بشه ولی فایل بروزرسانی را از کجا باید پیدا کرد؟
ممنون
101  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در کاهش پهنای باند کلاینت ها : 24 دي 1390,ساعت 14:41:20
سلام مجدد
1-مهندس جان من از ویندوز xp استفاده می کردم حالا همه رو7 کردم مشکلی پیش نیومده جز محدویت پهنای باند تو قسمت آموزشها هم همه اون چیزایی که بود خوندم ولی آپدیت نت لیمیتر برای ویندوز7 نبود اگه میشه همینجا توضیح بدین چطوری آپدیت کنم تا نرم افزار درست کار کنه ضمن اینکه دو تا از سیستم ها وقتی روشن میشن نرم افزار میگه توربونت در کلاینت* باید بروز رسانی بشه  و توی راهنمایی هم میگه فقط فایل updat.exe را که دانلود کرده اید در مسیر برنامه نصب کنید که من نتونستم این فایل رو پیدا کنم و دانلود کنم.
ممنون میشم اگه همینجا راهنمایی کنید.
102  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در کاهش پهنای باند کلاینت ها : 23 دي 1390,ساعت 18:57:24
سلام به مهندس عزیز
1- ماهم مشکل محدودیت داریم کارهایی که گفتید را انجام دادیم.ما قصد داریم پهنای باند یوزرها 256 باشد عدد کنار تیک در نت لیمیتر را 25600 وارد کردیم.محدودیت اعمال شد ولی هیچ ربطی به عدد وارد شده در تنظیمات توربونت در قسمت پهنای باند ندارد یعنی در پهنای باند هرعددی وارد می کنیم نت لیمیتر در کلاینت همان256 را اعمال میکند.
2- با راه حل فوق مشکل پهنای باند ما حل است ولی مشکلی که هست برای افزایش پهنای باند است یعنی وقتی در کلاینت ها در تنظیمات نت لیمیتر 25600 وارد شده دیگر امکان افزایش پهنای باند برای یک کلاینت وجود ندارد لطفا بفرمایید چه طور میتوان تنظیمات را اعمال کرد که بشود پهنای باند یک کلاینت را افزایش یا کاهش داد بدون اینکه تنظیمات نت لیمیتر را عوض کرد.
3- ما برای مشترکین گروه بندی کرده ایم و در گروه های مختلف پهنای باند تفاوت می کند.باروش فوق عملا تعریف پهنای باند در گروه ها از بین میرود.
با تشکر
103  انجمن هاي Turbo Net Manager / انتقادات و پيشنهادات / پاسخ : نظر شما در مورد توربونت : 09 دي 1390,ساعت 08:23:58
سلام
من هم با همه دوستان موافقم مهندس واقعا ممنون و دست گلت درد نکنه ولی ما بیشتر از اینا مزاحم خواهیم شد امیدوارم حوصله شو داشته باشی.
104  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / ارسال پرینت : 06 دي 1390,ساعت 20:20:05
سلام مهندس خسته نباشید
یه مشکل پیدا کردیم یکی از استیشن ها مدام داره پرینت ارسال میکنه یعنی میزنه ارسال پرینت از استیشن2 تمام کارایی که توی انجمن دوستان و شما گفته بودید انجام دادم ولی نشد نرم افزار رو دوباره نصب کردم و از پشتیبان استفاده کردم بازم نشد نرم افزار رو دوباره دانلود کردم و خواستم نصب کنم به غیر از کدهایی که داده بودید یک کد جدید خواست که من اون کد رو نداشتم به همین خاطر رجیستر نشد حالا موندم چکار کنم لطفا اولا بفرمایید چطوری از شر ارسال پرینت خلاص بشم و بعدش هم چطوری نرم افزار رو آپدیت کنم و اون کد که علاوه بر کدهای موجود ازمون می خواد رو از کجا باید بیارم.
ممنون
105  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / نام کاربران : 28 آذر 1390,ساعت 16:33:13
با سلام خدمت مهندس ذاکری.
اگر امکان نوشتن نام و نام خانوادگی توسط خود یوزرها در کلاینت ها وجود داشت خیلی بهتر میشد.
یعنی طوری می شد که هر کاربر بدون وارد کردن نام و نام خانوادگی خود، وارد سیتم نشود.
البته بدون ساخت مشترک. فقط با نام و نام خانوادگی.
صفحه: 1 ... 5 6 [7] 8 9
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!