+ انجمن هاي پشتيباني پروازه
نام کاربري: ذخيره؟
رمز عبور:
  دیدن ارسال ها
صفحه: 1 2 [3]
31  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل Accountsafe : 17 بهمن 1389,ساعت 13:06:12
با سلام
 
ویندوز  رو عوض کردم و فعلا مشکل پیش نیومده.
 
با این حال بعضی وقتها فایل Accountsafe اجرا میشه ولی با این تفاوت که دیگه مثل قبل رم و سی  پی یو  نمیگیره.
 
اگه لطف کنید بفرمایید که این فایل چکار میکنه ممنون میشم.
 
با تشکر
32  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل با فلش مموری : 17 بهمن 1389,ساعت 13:01:49
با سلام

جناب مهندس من هنوز دارم با این مشکل سرو کله میزنم. هر کاری می کنم بازم بعضی وقتا پیش میاد.

با دستکاری فایروال هم اتفاقی نیافتاد و دوباره مشکل هست.

با تشکر
33  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / هر روز رجستر؟؟؟ : 17 بهمن 1389,ساعت 12:56:58
با سلام

مهندس هنوز مشکل من حل نشده لطفا چک بفرمایید مشکل از کجاست و چرا این مشکل فقط برای من پیش اومده؟
دوستان عزیز هم که این مشکل رو دارن یه پاسخ قرار بدن تا معلوم بشه این مشکل فقط اینجا بوجود اومده یا جاهای دیگه هم هست؟؟؟

با تشکر
34  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل Accountsafe : 16 بهمن 1389,ساعت 09:52:11
با سلام
 
فایلی به نام Accountsafe.exe مدام اجرا میشه و به صورت نام معقولی فضای رم رو اشغال میکنه
 
با این اتفاق حجم page file  داخل task manager  نشون داده میشه به شدت زیاد میشه و نمیتمونم با کامپیوتر هیچ کاری انجام بدم
 
به نظر شما مشکل از کجاست و راه حل چیه؟؟؟
 
با تشکر از پشتیبانی در تمام لحظات.
35  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل با فلش مموری : 16 بهمن 1389,ساعت 09:32:48
با سلام
 
هر بار که در کلاینتها از فلش مموری استفاده میشه نرم افزار برای مدتی کلاینت مورد نظر رو نمیبینه
این نکته فقط در مورد این نرم افزاره و در تمام این مدت سرور قابلیت دسترسی به تمام امکانات کلاینت رو داره ولی از راهی بجز نرم افزار!
 
فکر می کنید این مشکل از کجا ناشی میشه؟؟؟
36  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / هر روز رجستر؟؟؟ : 16 بهمن 1389,ساعت 09:28:26
هر روز که اول صبح برنامه باز میشه باید رجیستر بشه!!!
 
با توجه به اینکه تمام دستورالعمل رو طبق فرمایشات جناب مهندس انجام دادم دیگه برنامه هر روزم اینه که اول برنامه را رجیستر کنم بعد استفاده کنم.
به نظر شما این مشکل چه دلیلی میتونه داشته باشه؟
1- ویندوز سیستم 7 ورژن التیمیت.
2- جدیدن ویندوز عوض نکردم.
3-قطعه جدید به سیستم اضافه یا کم نکردم.
 
37  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در استفاده از فایل پشتیبان : 16 بهمن 1389,ساعت 09:22:28
دوباره سعی کردم ولی تاثیری نداشت و به مشکل برمی خوره.
با آزمون و خطا به این نتیجه رسیدم که برای پشتیبان گیری کل فایهای داخل پوشه نصب رو کپی کنم.
و در موقع لزوم و بعد از نصب دوباره همه فایهای قبلی رو دوباره به جای اول برگردونم و با یک سری از فایلهای جدید جایگزین میشه. تا الان که مشکلی پیش نیومده ولی باز اگه این کار مشکل با تداخل داخل سیستم به وجود میاره راه نمایی کنید.

بازم به خاطر برنامه خوب و در ضمن پشتیبانی عالی جناب مهندس ازتونن تشکر می کنم.
38  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل در استفاده از فایل پشتیبان : 10 بهمن 1389,ساعت 13:34:39
با سلام و خسته نباشید خدمت مهندس و همکاران
از نرم افزار فایل پشتیبان تهیه نموده‏ام حال وقتی برنامه را دوباره نصب کرده ام  و میخواهم بازگردانی کنم برنامه با مشکل روبرو می شود.
مراحل کارم بدین شکل است:
1-ویندوز7 را نصب کردم (دقیقا طبق دستورالعمل موجود در سایت)
2-برنامه را نصب کردم.
3-کدهای فعال سازی را وارد کردم.
4-برنامه را اجرا کرده و زبان را به فارسی تغییر دادم.
5-از فایل پشتیبان استفاده نمودم.

تا مرحله 4 بدون مشکل برنامه اجرا می شود. ولی پس از استفاده از مرحله 5 و اجرای مجدد برنامه به این مشکل برخورد می کنم:

برنامه اجرا می شود و 50 درصد از cpu را به خود اختصاص می دهد ولی آیکن برنامه وارد Taskbar نمی سود و برنامه را نمی توان مشاهده نمود.

برای رفع مشکل چندین با ریست کردم ولی فایده ای نداشت. برای بازگردانی با فایل پشتیبان چه باید کرد؟

لطفا راهنمایی بفرمایید.
39  انجمن هاي Turbo Net Manager / كافي نت ها / کافی نت آفتابگردان : 10 بهمن 1389,ساعت 12:19:51
کافی نت آفتابگردان

تهران - اتوبان نواب خیابان کمیل مقایل فرهنگسرای انقلاب - پلاک 103
همراه با مزایای خاص برای مشتریان ....
صفحه: 1 2 [3]
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!