لينك هاي روزانه
پيغام هاي جديد
موضوعات به روز شده
موضوعات جديد ارسال شده
بخش كاربري
تنظيمات کاربري
مشخصات شخصي
تنظيمات عمومي انجمن ها
نويسنده
پيغام ها
آمار انجمن
چه کسي در سايت است؟
سایر بخش ها
راهنمايي
ارسال عکس
جستجو
جستجوي پيشرفته
انجمن هاي پشتيباني پروازه
»
انجمن هاي Turbo Net Manager
»
سوالات شما
مشکل در استفاده پشتیبانی
نام کاربري:
ذخيره؟
رمز عبور:
فهرست
اعتبار
جستجو
ورود
عضويت
صفحه: [
1
]
اختيارات
چاپ صفحه
Forumu kullanmak i�in �ye olun
جستجو
جستجوي پيشرفته
موضوع: مشکل در استفاده پشتیبانی (دفعات بازدید: 1822 بار)
اختيارات
جستجو
0 کاربران و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.
«
:
20 آذر 1390,ساعت 17:31:36 »
abhar.click
کاربر نیمه فعال
نام كافي نت: کلیک
تعداد ارسال: 126
مشکل در استفاده پشتیبانی
با سلام خدمت مهندس
من ویندوز سرور رو عوض کردم قبل از عوض کردن ویندوز سیستم ویروسی بود و من همونطوری فایل پشتیبان و گرفتم بعد از اینکه ویندوز رو عوض کردم و برنامه رو نصب کردم و از فایل پشتیبان برای بازیابی اطلاعات استفاده کردم به نظر می رسید همه چی درست باشه ولی وقتی مشترکین رو باز کردم و روی اولین مشترک کلیک کردم قاتی کرد و وقتی هر مشترکی رو انتخاب کردم مشخصاتش تبدیل به مشخصات مشترک اول شد برنامه رو حذف کردم و دوباره نصب کردم این بار از فایل پشتیبان استفاده نکردم و رفتم تنظیمات رو انجام بدم وقتی اپراتور تعریف کردم و میزان دسترسی رو تنظیم کردم و دوباره اپراتور رو باز کردم دیدم همه تیک های دسترسی دوباره زده شده و انگار هیچ تنظیماتی انجام نشده این کارو چند بار انجام دادم ولی بازم نشد در ضمن وقتی از فایل پشتیبان استفاده می کنیم فقط مشترکین رو بازیابی می کنه و کارکرد های روزانه ای که از اول نصب توی برنامه موجود بود نمیاره
لطفا راهنمایی کنید اولا چه بلایی سر نرم افزار اومده که اینطوری قاتی می کنه(در ضمن بعد از چند دقیقه که نصب میشه برای چند بار برنامه اجرا می شه ولی ریست که میشه دیگه برنامه اصلا بالا نمیاد)
ثانیا چطور می تونم از فایل پشتیبان استفاده کنم که کارکد های روزانه روزهای قبل رو هم بیاره
مهندس جان تو رو خدا زود جواب بده بدجور تو دردسر افتادم حساب کتاب از دستم خارج شده مشترکین هم دم به دقیقه میان و میخوان از اشتراک استفاده کنن که نمیشه
«
آخرين ويرايش: 20 آذر 1390,ساعت 17:34:04 توسط abhar.click
»
خارج شده است
اگر به آنچه خدا روزیت کرده است راضی شوی هم جان و هم تن خود را در آرامش قرار داده ای.
«
پاسخ #1 :
20 آذر 1390,ساعت 18:34:16 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
تعداد ارسال: 2725
پاسخ : مشکل در استفاده پشتیبانی
سلام. بهترین روش پشتیبانی گیری اینه که کل فولدر توربونت رو در جایی ذخیره کنید و بعد از نصب نرم افزاردر ویندوز جدید فولدر رو به محل نصب برگردونید.
بهرحال من الان قسمت پشتیبانگیری رو تست کردم و هیچ مشکلی نداشت. اگه تمایل دارید فایل بک آپ رو برام ارسال کنید تا بررسی کنم. اما پیشنهاد میکنم یه بار دیگه از فایل پشتیبان استفاده کنید و اطلاعات رو برگردونید.
در مورد اپراتور که گفتید فکر میکنم نرم افزار توربونت در سیستم شما به درستی نصب نشده. قبل نصب مطمئن بشید کلیه پروسس هایی که مربوط به توربونت هست بسته باشه و نرم افزار رو دوباره نصب کنید.
«
آخرين ويرايش: 20 آذر 1390,ساعت 18:44:31 توسط admin
»
خارج شده است
لطفا در نظرسنجی توربونت شرکت کنید
صفحه: [
1
]
« قبلی
بعدی »
پرش به :
لطفا یک قسمت را انتخاب کنید:
-----------------------------
انجمن هاي Turbo Net Manager
-----------------------------
=> اخبار و اطلاعيه ها
=> آموزش ها عمومي
=> آموزش هاي پيشرفته
===> اسکریپت نویسی
=> سوالات شما
=> انتقادات و پيشنهادات
=> كافي نت ها
-----------------------------
انجمن های سایر محصولات
-----------------------------
=> سایر محصولات
-----------------------------
کافی نت و گیم نت
-----------------------------
=> اخبار مربوط به کافی نت و گیم نت
=> نرم افزار و مشکلات نرم افزاری
=> سخت افزار و مشکلات سخت افزاری
درحال بارگزاری ...