نه عزیز
هیچکدام از اینهایی که گفتید نیست
آی پی سرور که تغییر نکرده
فایروال رو هم چک کردم مشکلی نبود
اگه فایروال فعال باشه اصلا سیستم ها داخل شبکه نمیاند.
مشکل من اینه که سیستمها داخل شبکه هستند ولی آیکون ورود کاربر روی مانیتور فعال نمیشه
کلاینت ها کاملا نصب شده اند و داخل شبکه شناسائی شده هستند.
وقتی آیکون نرم افزار در کلاینت به شکل آبی دایره ای در میاد یعنی که ارتباطش با سرور وصل نیست که میتونه یکی از دلایل زیر رو داشته باشه.
1ـ فایل معرف در کلاینت نصب نشده.
2ـ IP سرور بعد از آخرین فایل معرف نصب شده در کلاینت عوض شده باشه.
3ـ فایروال ویندوز و یا آنتی ویروس سرور مانع برقراری ارتباط کلاینت با سرور شود.
در ضمن موارد بالا به این معنی نیست که شبکه مشکل داره!
در صورتی که موفق نشدید مشکل رو حل کنید تماس بگیرید تا مشکلتون رو بررسی کنم