صفحه: [1]
موضوع: مشکل در کلاینت ...  (دفعات بازدید: 2487 بار) اختيارات جستجو
0 کاربران و 2 مهمان درحال دیدن موضوع.
« : 17 مهر 1389,ساعت 02:23:42 »
ina$
کاربر جدید
*

نام كافي نت: آریا
تعداد ارسال: 4

ديدن مشخصات آدرس ايميل
مشکل در کلاینت ...

با سلام
چرا با هر بار تغییر ای پی سرور بایستی دیسکت معرف رو نصب کرد ؟؟؟
کانکشن ای دی اس ال رو شیر کردم ... و از کارت شبکه دوم کابل رو به سویچ متصل کرده ام ... و ای پی کارت شبکه 192.168.0.1 رو انتخاب کردم ... متاسفانه فایل معرف به جای این ادرس ای پی کانکشن اصلی رو نمایش میده ...
و خیلی مشکل ساز میشه و هر وقت ای پی اصلی تغییر کنه بایستی دیسکت معرف رو از اول .... و در صورتی که سیستمها فریز باشند خیلی مشکل ساز میشود.
برنامه ایزی کافه این امکان رو دارد که ایپی رو دستی وارد کرد .... برای حل این مشکل چه کار باید کرد ؟؟؟ با تشکر
خارج شده است
thanks

« پاسخ #1 : 17 مهر 1389,ساعت 07:30:55 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در کلاینت ...

سلام.
شما باید آیپی سرورتون رو در حالت ثابت قرار بدید که هربار نیاز به ساخت فایل معرف نباشه. برای ساخت فایل معرف همانطور که در راهنمای نصب نرم افزار توضیح داده شده باید اتصال اینترنت خودتون رو قطع کنید (اتصال اینترنت نه اتصال شبکه)
از طریق رجیستری ویندوز میتونید به صورت دستی آیپی سرور رو وارد کنید. ولی توصیه میکنم IP سرورتون رو در حالت ثابت قرار بدید. تا هیچ وقت نیاز به ساخت مجدد نباشه.
خارج شده است

thanks

« پاسخ #2 : 20 مهر 1389,ساعت 14:02:53 »
ina$
کاربر جدید
*

نام كافي نت: آریا
تعداد ارسال: 4

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در کلاینت ...

داخل فایل آموزش چیزی نیست اگه ممکنه لینک بدین
خارج شده است
thanks

« پاسخ #3 : 21 مهر 1389,ساعت 16:09:14 »
admin
مدير سايت
كاربر حرفه ای
*****


تعداد ارسال: 2725

ديدن مشخصات آدرس ايميل
پاسخ : مشکل در کلاینت ...

خارج شده است

thanks

صفحه: [1]
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!