+ انجمن هاي پشتيباني پروازه
نام کاربري: ذخيره؟
رمز عبور:
  دیدن ارسال ها
صفحه: [1]
1  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل : 28 بهمن 1389,ساعت 07:05:17
سلام خسته نباشید
متشکر از جواب دادن به مشکل من اما امید جون وقتی کامپیوتر روشن میشه توربو اجرا میشه اما ایکون ان تو تسک منجر دیده نمی شه و کلاینت ها رو هم نمی شناسه اپدیت که می کنم درست میشه تا دوباره که کامپیوتر خاموش میشه
2  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل : 23 بهمن 1389,ساعت 19:44:52
سلام خسته نباشید
یک هفته ای هست که نرم افزارم درست کار نمی کنه صبح که سیستم رو روشن می کنم کلاینت ها رو نمی شناسه و باید ابدیت کنم یا دوباره نصب کنم  اما روز بعد دوباره همینطوریه.و سوال اینکه ایا برای ابدیت برنامه باید کلاینت ها نیز ابدیت شوند یا نیازی نیست .من نسخه ای که نصب کردم از روی سایت دانلود کرده ام وقتی با اشاره گر موس اشاره می کنم ورژن 1.0.0.0 را نشان می دهد با ید ابدیت شود یا خیر .درضمن  قضیه ورژن 1.0.0.99 چیه مرسی
کافی نت بیستون
3  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / سوال : 21 بهمن 1389,ساعت 06:58:37
سلام امید جون خسته نباشی
ببخشید با نسب فایل ابدیت برنامه نیازی به نسب فایل جدید برنامه هست یا نه و ایا در کلاینت ها نیز باید ابدیت نسب شود یا نه
در ضمن بعضی وقتها با بالا امدن سرور کلاینت ها در قسمت وضعیت نمایش داده نمی شوند ولی در قسمت ای پی ها شماره کلاینت دیده می شود چگونه مشکل را رفع کنم
و سئوال دیگر این که من نسخه ای که نسب کردم وقتی با نشانگر موس به ان اشاره میکنم ورژن 1.0.0.0 را نشان می دهد ابدیت نیز همینطور ایا باید فایل دیگری دانلود کنم و جریان نسخه 1.0.0.99 جیست
ببخسید سرتون رو بدرد اوردم امید جون شرمنده ام متشکرم
4  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل : 01 بهمن 1389,ساعت 09:05:32
سلام خسته نباشید
ببخشید بعضی وقت ها اینترنت کلاینت ها قطع می شود  داخل سرور هم وضعیت کانکشن سیاه می شود چطوری بدون ریست کردن سیستم دوباره اینتر نت را برای کلاینت وصل کنم متشکرم
5  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : سوال : 21 دي 1389,ساعت 08:24:09
سلام خسته نباشید
 من چند روز پین نرم افزارم اجرا نمی شد تماس گرفتم گفتم با اجرا شدن نرم افزار صفحه سیاه رنگی ظاهر و فورا ناپدید می شود شما گفتید دوباره نصب کنم من این کار را کردم حالا بعضی مواقع با ساعت سیستم همخانی دارد بعضی مواقع خیر برای رفع آن چکار کنم برای تنظیم ساعت و تاریخ نرم افزار به کدوم قسمت نرم افزار مراجعه کنم متشکرم
6  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / سوال : 01 دي 1389,ساعت 12:14:28
سلام خسته نباسید من متوجه جواب شما نشدم شما فرمودید که من از پیش فزض نرم افزار استفاده میکنم وبا لینک فیکس تغییر بدم ولی من نمی دونم حتی این دستور را کجا واز کدوم قسمت نرم افزار اجرا کنم زاهنمایی بیشتری می خواهم شرمنده ام
7  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / مشکل در محاسبه حجم : 27 آذر 1389,ساعت 13:48:59
سلام خسته نباشید
با اینکه در قسمت پورت 9699 اضافه شده باز هم در محاسبه مشکل وجود دارد یکی دیگر اینکه در زمان کار با ورد 2007 نیز به میزان دانلود اضافه می شود  لطفا راهنمایی کنید متشکرم
8  انجمن هاي Turbo Net Manager / سوالات شما / پاسخ : مشکل در استفاده از وی پی ان و عدم محاسبه دانلود در سیستم حجمی : 27 آذر 1389,ساعت 13:26:16
سلام  خسته نباشید مشکل در محا سبه حجم دانلود با اینکه پورت 9699 اضافه شده باز هم محاسبه نمکنه  اگر می شود راهنمائی کنید
متشکرم 
صفحه: [1]
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!